Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 takker så mye her er noen bilder av gamlebilen 95mod bare gått 105.000km dønn strøken, meget fornøyd med den bilen, men ville ha noe nyere. opt: har lurt litt på bakrutesenker, får se etterhvert hva det blir til, kanskje jeg konverterer helt til acs kit. Hva jeg ga for den blir mellom meg og selger Noen som har / vet om noen som har peiling på oppgraderinger av navi softwaren? evt. få inn fotobokser? video etc. DaggEn: hvor kjøpte du din bil da?
bård Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Strøken den caben du hadde også, men den står vel til salgs hos Ferdinand, samarbeider de med Bil&invest eller kjøpte Ferdinand bilen av deg? Bare nysgjerrig:)
Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 jeg kjøpte den av ferdinad, bildene er fra da jeg kjøpte den Den står nå tilsalgs hos Bil og Invest (ligger på finn).
Haug Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Gratulerer med tøff bil Fin gamlebilen din også
morteym Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Var prisen så stiv at det må forbli mellom deg og selger altså? Heldig som har fått m3, vil ha jeg også. Men må såklart ha csl bakluke (som jeg allerde har handla inn) og hvis du skal ha leppe må du ha strass-leppe (krever mer senking for at det skal se bra ut) eller acs leppe, sjekk på modbargains.com
///Magnus Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Gratulerer med herlig bil! Er noe dritt med vinter og vinterdekk bare. Gleder meg allerede til sommer, tørre landeveier og sommerdekk... Her kan du lese litt om navi/kjørecomputer-oppdatering: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47004&highlight=
Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 takk, takk takk for linken magnus. Er litt redd for at vinterdekka fort kan bli utslitt Gleder meg også til det blir tørre veier!!
DaggEn Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Jeg kjøpte bilen min privat. Ja ikkje dårlig service men elendig service. Jeg gikk opp der me hensikt å kjøpe men når selgerene plutselig stikker av og plutselig begynner å spise kylling me fingrene mens han snakker til meg som om jeg var en drittunge som ikkje hadde råd til noe bil.. Nei og nei sier jeg bare. Skammelig. Har hørt/erfart mange andre historier av venner også. Ferdinand motor var ganske bra på service helt til det kom et stykke da "glemte" de plutselig å ringe meg. Skulle prøve en 996 gt3 som de skulle klargjøre til dagen etter til meg men da jeg kom opp der så hadde de bare glemt bilen.. Forventer litt service når jeg skal handle hos disse lukseriøse forhandlerene i Bergen. Sandven har bra service men de tar seg betalt da... Sorry OT men måtte nesten svare på spørsmålene. Og gratulerer så mye me bilen. Du kommer garantert ikkje til å angre.
Mr.Silver Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Gratulerer med ny rå bil Er nok en drøm som skal bli realisert en gang i framtiden det der
Steffan C Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Gratulerer med "ny" heftig BMW . Syns den leppa passet godt til den!
Zoojevligt Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 takker... Mr.Silver: såg bra strøken ut M3`n din! Gikk lenge å lurte på E30 M3, men ble liksom aldri til. Liker det karroseriet jævla godt. Fikk forresten bluethoot`n til å funke i bilen i dag. Er opplegg for det i bilen. Fant riktig kode og vips, så var det i orden. Ganske ok å kunne bruke opplegget som er i bilen Har lest en del om H/K anlegget her på forumet, mange forskjellige synspunkter. Må si jeg er ganske fornøyd med det, men kan jo alltids bli litt mer bass. Har noe greier liggenede, får se om eg hiver det i..
opt Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Har lest en del om H/K anlegget her på forumet, mange forskjellige synspunkter. Må si jeg er ganske fornøyd med det, men kan jo alltids bli litt mer bass. Har noe greier liggenede, får se om eg hiver det i.. du har da 4 flotte høyttalere helt bakerst, hva skal man med mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå