Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Endelig har jeg anskaffet meg en E46 M3, vært drømmebil en stund nå. Fikk bytta inn E36 m3 cab`en min i denne (med mellomlegg sef.) 18" vinter (på bildene) og 19" org. smidde M3 felger på sommer (bilder kommer) Hatt bilen i noen dagen nå og er storfornøyd, sinnsykt presis og helt rå å kjøre. Bilen har Schnitzer understell, eksos, ratt, stabstag og hartge frontleppe. H/K system og navi proff (uten TV modulen) Noen forslag til oppgraderinger av stereoen, lurer på om jeg skal hive i en ekstra sub baki. Og om noen har peiling på oppdatering av navi software etc. Kunne tenkt meg å fått video på skjermen framme. Andre forslag / kommentarer? kom med det Flere bilder kommer ettehvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 nydelig bil, Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Gratulerer med fin bil (bortsett fra leppa:)) Denne som stod på bil&invest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 takke så meget, ja det stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Gratulerer så mye med en svært nydelig og heftig kjøremaskin. Var ute å kjørte E46 M3 i går og det der er noe av det råeste jeg har opplevd. En slik en skal jeg eie en eller annen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Gratulerer med rå bil! Misunner deg den Senker ACS-understellet bilen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoojevligt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 ja, mener det er 2 eller 3 cm det senker, er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 jævla nice gratulere så mye! få se bilder av den gamle også da drømme bilen min også det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 grattis med grom bil bare husk at du kjører på vinterdekk. siden du har en del schnitzer fra før ville kanskje en bakrutesenker gjort seg? csl bakluke er jo også litt tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 åhh den fronten der er så deili....skal jeg ha en m3 så må det bli en E46... tør jeg spør hvor mye du ga for den godsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Grattis med flott bil. Det var en slik en jeg hadde planer om å handle også, men så kom fornuften å tok meg. Det ble da en diesel samt ny garasje. Kjør pent i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 gratulere med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Hadde det ikkje vært for Bil & Invest sin elendige service så hadde det nok vært store muligheter for at det var den m3'en jeg kjørte rundt i nå.. Veldig fin bil. Gratulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Grattis med ny grom bil, jeg personlig ville byttet leppa med en ac schnitzer.. men heftig bil som mange av oss her inne kanskje kun kan drømme om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Hadde det ikkje vært for Bil & Invest sin elendige service så hadde det nok vært store muligheter for at det var den m3'en jeg kjørte rundt i nå.. Veldig fin bil. Gratulerer.. Elendig Service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå