PenguiN- Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hei alle Jeg ønsker å ta opp en ting som knuger og gnager litt. Jeg ønsker ikke å lage en svær debatt, eller skrive en hel novelle rundt saken. men ønsker med å komme med noe som burde være dagens moral. Jeg er for tiden på utkikk etter deler til min E46 og når jeg søker rundt på nettet i norge sitter jeg med et WOW utrykk i ansiktet. Dette er delene jeg skal ha: Rieger E46 Frontfanger. Rieger E46 sideskjørter. Rieger Infinity Rear Add on. Så jeg foretar en liten runde på nettet for å finne best pris.. Et kjapt søk hos Gs bildeler gir meg en samlet pris på: 11007,- Et kjapt søk hos BS bildeler gir meg en samlet pris på: 6782,- Det kjære venner, er en forskjell på 4225,- 4225,- spart på å bruke 10 minutter å sammenlikne priser.Hva skjer om jeg bruker 20 minutt hver dag i en uke og søker fram og tilbake på nettet..ikke vet jeg, men at "spart" summen kan bli større, er det vel ingen tvil om. Dette minner meg om når jeg skulle skifte clutch på audien jeg hadde, på ene verkstedet skulle di ha 11092,-, mens på et annen skulle di ha 5400,- Tenk dere alle "gamle folk" og voksne som takker ja til det første tilbudet og ikke bryr seg med å kjøre rundt å høre på priser fordi di "stoler" på prisen di får? Poenget er at det er mange stakkarer som ikke tar seg tid, har kunnskap eller ork til å søke rundt og derfor i mine øyne ender opp "lurt". (kke sammenlikne denne trådens kjerne med feks xenon pærer, der kan levrandører/kvalitet ergo også pris være forskjellige, her har jeg tatt RIEGER, og Rieger er Rieger uansett hvor det kjøpes.. NB: jeg er såklart kjent med andre faktorer som leveringstid,rykte,rabatter osv. MEN poenger er alikevel, at jeg synes det er håreisende hvor mye prisene svinger. En ting er 250,- forskjell. En annen ting er når prisen er nesten 5000,- i forskjell. det er mye penger... Jeg venter gladelig en uke / to uker lengere på stylingen min når jeg kan spare opp mot 5000,- Dagens moral lekse til dere "nye" her inne og folk generelt som handler noe som er så utbredt som styling BURDE være: Skal du kjøpe noe på nett, TA DEG GOD TID.
Rabies Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 BS har jo sinnsykt gode priser da. Billigste jeg har funnet på nett. Kjøpte sota fron og sideblink derfra, kosta meg ca. 500 spenn. Sjekka på schiedman og der kom det på rundt 1200.
Analex Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Syk forskjell dette. De fleste som driver på nett i dag bruker å være oppdatert på konkurrentens priser, så jeg skjønner ikke hvordan dette er mulig.
hagenisse Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Nuvel. Mer enn kun pris som teller og uansett.. det er vel ikke noe nytt at priser varierer? Det er ikke noe spesielt for nettet. Men var bra prisforskjell.
oldetek Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 er det original rieger både bs og gs selger?
Dirty Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Du kan ikke sammenligne varene som Gs og Bs opperere med! Bs bildeler oppererer somregler med elendige Glassfibervarer som er dårlig passform og overpriset! Gs leverer kvalitetes varer! Billigeste plassen Er Koed.dk vis man skal handle en liten Palle med div! steamer nettsider værdag ! og aldri funnet noe billigere! motortechnik.no bruker jeg mest! de levere Bra varer + det er billigere en hos Gs!
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Rabies, enig. Analex: definitiv. hagenisse: som jeg skrev, jeg venter gladelig par uker ekstra når jeg sparer 5000,- oldetek: ja.
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Dirtydicky, BS leverer originalt RIEGER. Handlet hoss di før, får med TUV fra rieger,stemplede varer med rieger merker osv. En ting er "Rieger Look" "Rieger kopi" "Rieger look-alike". Dette er Rieger.
Dirty Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Oki! mulig de levere orginal rieger! kjøper ikke rieger shit så! men Bs levere iallefall veldig mye dritt! maxam-tuning.no og bs bildeler mener jeg er de værste sidene man kan kjøpe av! men skal være enig det var en syk prisforskjell! vis delene er samme!
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ah, styling bestillt. fikk det for 6200,- + frakt..sparte altså 4700 nesten
Hyggmaister Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Apropos ta deg til til å sjekke pris: sjekk for all del opp selskapet/foretaket du handler fra...Har selv erfaringer med å bare si meg kanonfornøyd med prisen og dermed handle i vei - uten å tenke på at jeg da ikke fikk noe for de pengene jeg sendte ut vinduet
PenguiN- Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Er godt kjent at BS bildeler har et litt frynsete rykter når det gjelder levering. Derfor har vi blitt enige om at di ringer meg når alle delene er kommet til dem. så betaler jeg og di sender oppover fra dem. i mine øyne er det bedre enn å betale alt NÅ, før di tilogmed at plassert ordren hos Rieger...
conan Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 ah, styling bestillt. fikk det for 6200,- + frakt..sparte altså 4700 nesten Hadde du sjekka på ebay/østeropa, polen osv hadde det samme kostet deg ca 2000.- inkl frakt.
BreitBau Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Så har det litt med hva dem VIL selge deg og ikke da.. Enkelte firmaer gidder ikke selge diverse varer.. Derfor henger de seg heller ikke med på pris"krigen".. Vet forøvrig godt hva du snakker om.. Jeg beit i meg flåsete kundeservice, overskredet leveringstid med over en mnd, høy på pæra faktor og latskap, slik at jeg kunne spare noen tusen... Slik er det bare.. De som ikke sjekker, fortjener ikke bedre.. Selv fant jeg kristall clear tåkelys m brakett i fra hong kong.. 357 totalsum inkl ALT... Og skal du kjøpe noe småfiks nå, så MÅ man jo bare sjekke nettbutikkene som selger gjennom ebay.. Kjøpte selv nå kristall clear, sota baklykter te bmwen for 800 kr inkl frakt.. I tillegg slengte jeg på kromknotter til varmeapp og lysbryter for kun 80 kr..
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Kjent fenomen at noen er billigere enn andre, men var veldig forskjell her! Dersom det er ekte Rieger er det ikke noe problem, og med en avtale med at de bestiller til deg og du ikke betaler før de får det har jeg ikke noe å utsette på det. Hvertfall greit dersom du ikke har noe hastverk om å få det på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå