Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bs funker fett. Har vært borte hos de i Rogaland også, jææææævli hyggelige folk. Spurte også om de skulle montere det for meg. Så fikk jeg med 2 gratis BMW emblemer:)

Jeg kjøpte angeleyes av Gs for 1,5 år siden, de betalte jeg i oppkrav. 1 år senere fikk jeg inkasso av dem på 5200kr, så klikka jeg som faen og ringte dem.Men den stemte mente de, fant kvitteringa etter mye banning og 2timers leting. Den faksa jeg til dem og da ga de seg. Makan til fi##e helvete har jeg ikke opplevd.

Skrevet

BS bildeler er billige på alt. Nå har jeg ikke kjøpt så mye der men mye av det er ikke av samme kvalitet som du får hos GS og andre forhandlere som er dyrere.

Mye av stylinga er som sagt før elendig passform på, men om du kan tilpasse det selv er det vell greit å spare 4600kr å gjøre litt mer arbeid for å få det på.

Skrevet

BS er billigere en mange andre plasser,grunnen til det er dritt dårlig kvalitet/pasform,men så klart man kan være heldig eller like å kjøpe seg problemer :lol: å dårlig kunde behandling/mye rot i systeme..men lykke til med kjøpe,blir nok bra :lol:

Skrevet

Nå er det original Rieger med TUV og Rieger stempling og i ABS plast. ikke noe "hyper warm speed bumper" eller "megasonic III spoiler"....

har allerede merket at di har rot i systemet..men jeg har heldigvis god tid...men, går det over 4-5 uker da begynner jeg å purre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...