OverKill Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Vet ikke helt om det er noen forskjell på lokket fra 2/4 dørs og facellift/pre-facelift egentlig, men nevner årsmodellen her ihvertfall. Farge trenger ikke ha så mye å si. Må være tilnærmet bulkfritt og INGEN huller etter spoiler, så lenge det ikke er montert en pen spoiler på da! Og da mener jeg ikke sånn kebab-tørkestativ-flyvinge o.l. sak!!! Ødelegger ikke bilen med sånt crap, her skal det være pent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 har en bakluke jeg til en 90 mod, coupe. det er rust den typiske plassen bak, og står montert en is vinge/leppe på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Rust på den ''vanlige plassen'', hvor er det? Og farge + pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 har ei rustfri bakluke med "m3" vinge på, er den uten selve flippen, fargen er delfingrå.. tenkte meg rundt 1700 kr for heile greia er til og med bra bmw merke på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Har du bilde av lokket med m3 vinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 jada, skal prøve å få det til no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 veit den e litt nedstøva..liggi på en låve for noen mnd då bilde blei tatt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Syns prisen er for stiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 oki..1300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Er M3 vinga ordentlig montert? Slik at den går an å ta av og skrues på igjen ved lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 ja, det er den..i så fall bør du skifte skruene som var litt for stort hode på, de tok ned i selve karosseriet og dermed begynte det å ruste på min, rust var det liksom nok av på min e30:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Oki, skal tenke litt på tilbudet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 BUMP !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har en fin delfingrå bakluke fra en 320i ( merke står på), ingen hull etter spoilere eller noe. Denne kan du få for 1000 med ett strøkent bmw merke på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Arne-Vig, hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå