Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne forsåvidt også tenke meg å være med, men med de avstandene her oppe så utgår det temmelig kjapt. Hiver meg heller med på den lokale BMWCCN-avdeling sine treff :)

• 4 weeks later...
  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror dette kunne vært artig, MEN, det er ingen vits i å legge opp til så lang rute som 6-8 timer kjøring hver dag syns jeg, for husk på at om det er mange biler så blir pausene også lange, tar tid når det er mange som kjører i følge!

• 2 months later...
Skrevet

Blir ikke noe av denne turen for min del. Blitt forandringer i sommerplanene min, oxo tør jeg faen ikke kjøre så langt med en BMW...

Skrevet

Nei :) drikker nok ikke jeg gitt. Har jo ikke råd til det når en har 2 gamle e30ver. Heletia noe som ryker på disse tyske crapmobilene. Begynner bli passe lei igrunn.

Skrevet

Ta en skikkelig gjennomgang på de da :)

E30 er kjempe biler det :D

tåler juling iallefall, bruke opp 12 sett bakdekk på litt over ett år.

Eneste jeg skiftet var ett hjullager bak samt drivknute på samme side:)

synes det er bra jeg ;)

Skrevet

Da ønsker jeg bare deg lykke til apshai med den gumball greia di. Får håpe den ideen din ikke tar liv på veien (for dette lukter grisekjøring) utført av ungdom som ennå ikke er tørre bak øra og med mindre kjøreferdigheter. Dette "tafatte" opplegger har blitt avlyst av to enkelte grunner.

1. Mye posteringer anng datoer, ikke noe passer noen, og alle er lissom uenige ang ruta.

2. Har ikke bil jeg stoler på lengre for en sånn tur.

Men for all del ,hvis det fortsatt er innterresse for denne turen er det bare for noen andre og overta da.

Og apshai, ja det er utested i kirkenes. Har selv stått dørvakt der for bøtter og spann av år sia :)

Skrevet

Ja ja Conan synd dette. Har du hatt 1 år på deg til være klar tross alt for en tur.

Synd du ga opp treffene i Østfold også etter kun 1 gang. Du hakket på de sure bimmers treffene i Drammen jeg kunne klare meg med ;-) Ja ja prøvde vi iallfall x -antall ganger i Drammen nå da før det tok litt av. Dessverre var ingen andre som fulgte opp disse treffene da jeg valgte satse litt på andre kanter. Så var nå det sagt og ferdig med den greia ;-)

Skrevet

Haha, apshai...vinner du..greide vente i faen et halvt år på å hoverere over conan som ikke kunne arrangere treffet likevel også, all ære til deg :P

Lykke til og håper som sagt at dere ikke tar noen liv på veien. Have fun! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...