///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe... ja, men det er jo ikke bare derfor, skal jo liksom gå for en m3(20i) gt med ///m countur felger og lakket svart og ikke grønn haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 aha men da skjønner jeg litt mer kan lete litt videre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Må kjøpe det svarte taktrekket jeg gav deg info om HVOR er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Da må du jo ha GT felger også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Må kjøpe det svarte taktrekket jeg gav deg info om HVOR er dette?? Ligger på finn eller autodb. Ikke helt sikker hvor det var nå. Er til bil uten takluke, men må jo være mulig å skjære ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Da må du jo ha GT felger også da.. næ, gidder ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 går det an å kjøre med den leppa der ?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 ja, blir jo samme som den rieger leppa man kan kjøpe, men den er vel litt lavere og tåler nok ikke så mye... men det som er så greit med gt leppa, (den orginale) er at den kan skyves inn og da er det lett å kjøre.... hadde på rieger leppa, men hadde for liten klaring.... 5-10 mm eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Blir vel egentlig bittelitt lavere enn med Riegerleppa vil jeg tro. Den er jo en "simulert" GT-leppe. Skyver du leppa inn så langt som mulig blir det vel nesten likt, men drar du den lengre ut vil det bli umulig med så lav bil hehe Skal ikke være mye høydeforskjell for at du skal få problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 hmm... riegeren har jo to runde former, på toppen og der den begynner å gå utover, så jeg vil tippe at den er lavest jeg... men ikke godt å si, det som er med gten er jo at den kan skyves inn, slik at jeg kan kjøre inn i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Du får sette på en liten el-motor med en bryter inne i bilen som kjører leppa ut og inn alt ettersom hva forholda tilsier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 haha... ja, det hadde vært no det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå