Gå til innhold

Høytalere i E61


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå byttet ut min gamle E39, i en 3 år gmmel E61.

Lyden i E39 var heller slapp, i den nye er lyden mye bedre.

Men, lurer på om det er mulig å bytte elementene i noe bedre?

Har lett nøye igjennom bilen, finner i alt 9 stk.

1 senter,2 x 2 stk i dørene foran, 2 stk under setene og 2 stk bak i taket(touring versjon)

Det stod ikke noe om i salgsoppgaven hva slags annlegg dette er, hjelp?

Er det f.eks mulig å bytte forsterkeren i bilen, fant denne under lokket i bagasjerommet.

Tenker ikke på noe db-drag her, men bytte ut i noe som spiller litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det er å få tak i nåkka utenom orginalt. da det som er i bilen er styrt av buss signaler. og vist noe bir bytta eller fjerna må det programeres på bmw verksted. og vest du fjerner å får feil på et eller anna i bilen mister du garantien blant anna og under programering trur progman at bilen har den styreenheten du kansje har bytta til pioneer å da blir d kræsj her.. men skal ikke si dette før sikert. men prøv å søk på nette er sikkert noen som har bygget annleg i e60-61.. men å bare bytte elemntan går sikkert ann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å svare på i og med at vi ikke vet hva slags anlegg bilen din er utstyrt med (send mail til BMW med chassinr og få utstyrsliste), men om du har Hi-Fi høytallersystem har jeg lest at det er mulig å oppgradere denne til Hi-Fi høytallersystem Professional Logic7.. Dette skal visstnok være en del bedre. På faceliften har man jo også fått det nye High-end høytallersystem som skal være helt rått. Jeg ville definitivt ha gått for en original løsning i en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...