Oil drop man Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hei, lurer på hvor mange hvor tung henger denne har låv til og dra? med driftsbrems?står i vognkortet Det står 1400 kg i vognkortet????,var ikke det lite?,hadde en 93 mod.518i touring for en stund siden,og den kunne dra 1500 kg iflg.vognkortet,noen på forumet som har en vettug forklaring på dette kanskje?,bilen har forøvrig avtagbart hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Fikk ikke svar på om 2001 E46 touring var aktuelt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Fikk ikke svar på om 2001 E46 touring var aktuelt!? Eier av M5`en tar ikke innbytte i din bil nei,men jeg kan kanskje være intr.i den,gi meg mere info....og kanskje ett bilde eller 2 P.S. Jeg formidler salget av M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Okey. Min bil er ikke til salgs. Kun interesert i byttehandel ! Nå skal jeg ikke fucke opp tråden mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg