steffen- Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 tenkte jeg skulle spørre om hjelp til frontlykter. jeg skal ha angeleyes. og de burde lyse helt greit da de jeg hadde lyste dårlig. : pp jeg lurer på om jeg skal ha hele lykter eller ha de i 2 deler. kom gjerne med noen linker til lykter dere ville ha anbefalt. jeg har tenkte en god del på de fra gsbildeler. men de lyser sikkert gult. er det da bare og bytte pærer til hvite. ser helst at lyktene er svart innvendig. tusen takk for hjelpa har også tenkt på baklykter. tenkte på røde og hvite. clear lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Predator Chromium . Umnitza.com fører disse. markedets beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hmm, lurer egentlig på det samme selv... Klarer likssom aldri bestemme meg.. men her er noen bilder: EJM Lykter: Pris Ca 2100,- JOM Lykter: Pris Ca 2200,- HELLA Celis Facelift Lykter: Pris 5000,- FK Pris ,- UMNITZA Noen bilder som jeg fant på forumet, håper det går bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 likte egentlig ikke så mange av de derre. er sånn oppholde nederst. huff :S eneste nest nederst bilde men det er jo til e46. likte kankje JOm litt. flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 hva med InPro fra czt.no? likte de store ringene. likte også når de lyste. eller hva med de fra gsbildeler de uten xenon til 2500kr ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 ikke bestill fra czt.no. konk visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 ccfl er jeg veldig fornøyd med... så jeg vil anbefale det... sterkere ringer skal du vel lete lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 ja tenker sterkt på CCFL ringene. det er fristende og kjøpe sånne :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 mhm.. se på bildene av min så kan du lage deg din egen menig de ligger rundt på netter for en 800 i norge og 5600 på ebay.... prøv å finn i norge... bare google det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 http://www.norvatio.mystore.no/index.ph ... rers_id=75 hvis ikke du får tak i på xenonkunge, kan du jo kjøpe disse... akkurat samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Hei sann jeg har sonne EJM lykter å er veldig fornøyd! Men de JOM lyktene er vell de samma bare att de mangler de to små diodene som er på EJM lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå