Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Har en 523i E39, og lurer på hvordan det er å montere f.eks M50B25 topp på denne? Håper jo seff på at dette kan være "bolt on", men regner ikke med dette! Lov å håpe, ikke sant? Mvh. Delousion
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 marius paulsen skrev: tør jeg spørre hvorfor? Er ikke disse "sterkere" da, i tilfelle turbokonvertering?
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Nei, toppene er jo lik:) Blokka de som er svakere..
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Azeton skrev: Nei, toppene er jo lik:)Blokka de som er svakere.. Slik å forstå Hehe, neeeei da.. Gidder ikke å drive å sette på snurre da, når både toppen og blokka er "skjøre" Blir lagt ut for salg til våren da, når alle delene er kommet på plass Ps: Handlemani er no' dritt Hehe
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hehe, toppen er ikke så skjør som det skal til.. Blokka tåler jo litt ladetrykk. men det er ikke mye:)
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Azeton skrev: Hehe, toppen er ikke så skjør som det skal til.. Blokka tåler jo litt ladetrykk. men det er ikke mye:) Dvs. 0,5 - 0,6?
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Mye får man ut med 0,6 ca da? Blir jo ikke sykt Hehe
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Azeton skrev: rundt ca 300hk.. Altså.. Det er jo ikke styrgærn't Men vil noe slikt holde i lengda? Tenkte på A-dekk kit, med Turbonetics turbo istedet for den der de leverer hvis noe slikt skulle skje til nyåret Hørt mye "forskjellig" om den der TurboXs eller hva den no heter
Azeton Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Det vil holde i lengden om alt blir gjort riktig. Turbokitet er ikke noe utsette på egenlig. så lenge du har noe som styrer bensin og alt. Hvorfor ikke kompressor?
Delousion Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Azeton skrev: Det vil holde i lengden om alt blir gjort riktig. Turbokitet er ikke noe utsette på egenlig. så lenge du har noe som styrer bensin og alt.Hvorfor ikke kompressor? Hvorfor kompressor? Mindre krøll med dette da? Og lager ikke disse en "mindre pen" lyd når det gies på?
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Med kompressor har du ladetrykk helt fra bunn av da den drives med reim og ikke er avhengig av eksosen, kommer en litt kraftig suselyd når du flater fjølen jo ESS sitt kit koster vel rundt 40-50 lapper...! Får mere moro for mindre peng hvis du går for turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå