Loffen Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Vurderer å kjøpe Pioneer DEH-P5900MP til min e36, da det er en av få spillere med muligheter for "riktig" lys (etter hva jeg vet). Noen som har bilder av en slik spiller montert i bil? Er redd chassiset er for lyst på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg har også bestilt den, men på bildet er min svart da. ikke sølv, bare noen av tastene som er lyse. min er bestilt på komplett, får se hvordan den ser ut når jeg får den http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Så akkurat, denne skriften står på spilleren: Pioneer DEH-P5900MP, Mosfet 4X50W Max RDS, EEQ+, MP3, WMA, AAC, 10 fargers LCD Men så se her: Produktbeskrivelse Pioneer DEH P5900IB - radio / CD / MP3-spiller Uhm, Merkelig, lurer på hvem jeg får jeg xD Pioneer DEH P5900IB = Tydligvis den komplett har bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Har denne Dual Zone Colour? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 er ikke helt sikker, må nesten se ann hvem av de jeg får når komplett har surra med opplysninger :S så skal jeg sjekke om jeg får IB'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Jeg har denne spilleren i Cosworth'en min. Kan bare anbefale den! du kan justere lysene i 2 soner ja. knappene og display hver for seg. Jeg bruker grønn som rseten av interiøret, men ser at den har amber også. Det passer jo perfekt i BMWn Chassiset er mørk sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Uff, det jeg fryktet. Ser det ut som det er en "lett sak" å lakke chassiset? Er denne spilleren jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DosMetros Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Var i USA nå og prøvde å få tak i 5900MP. Den kunne jeg ikke finne, men fant noe som heter 5900IB og UB. De hadde ikke alle fargene som MP hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Kan vel komme med en update jeg da. Var på BilXtra i dag og fikk låne en slik pynteramme fra denne spilleren for å sjekke mot fargen i bilen. Den er en del lysere - men det burde være en enkel sak å lakke. Resten av spilleren er jo nesten svart, med unntak av volumskruen og knapperadene. Her er bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå