///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 skal kjøpe dempere til bilen min... noen anbefalinger... skal ikke kjøpe fjærer.... må være korte dempere! har hørt at bilstein er bra, og prisen ligger på rundt 6 k, noen som har noen alternativer?
hagenisse Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hva trenger du alternativer til? Løp og kjøp!
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 heheh tenkte bare noen hadde noen kommentar... kjøp heller h&r eller no slikt... koni kan ikke levere med korte dempere til e36... for no dritt!
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg kjører med bilstein dempere å fjærer. (b10 powerkit) og er iallefall kjempe fornøyd:) Utrolig fint og stivt å kjøre med...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 okey... da har du sportdemperene, og hvis de er stive, må jo sprint være enda stivere, siden de er dyrere... da går jeg for de... takk for svar
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Bilstein sprint mente jeg skulle være et alternativ til org dempere? Altså at de kunne brukes med org fjærer? Kan ikke bekrefte dette, annet enn at en kompis hadde disse på sin 325 med m-tech fjærer..
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 sport er for vanlig bil/ litt senk... sprint er korter for biler som er mer senka står det på sia under i hvertfall http://www.pedersens-racing.no/bil/Bilstein/
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 sport er for vanlig bil/ litt senk...sprint er korter for biler som er mer senka står det på sia under i hvertfall http://www.pedersens-racing.no/bil/Bilstein/ Ok:) Min feil....
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 fortsatt fin bil du har... åssen går det med klister merkene? og hvor kjøpte du dem?
///Mysild Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 må rive opp i tråden igjen... har hørt at man kan få korte m-tech dempere, og disse er progressive (blir stivere jo mer trykk) noen som vet om bilsteinene også er slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå