Stephan.s Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Selges i deler. Starter demontering i kveld forhåpenligvis.
Stephan.s Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Presser denne opp i dagens lys å håp om å bli kvitt mest mulig.
fredriko Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Hva skal du ha for motordekslene? passer de eventuelt på min 4liter v8?
Stephan.s Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Er grill og panser solgt? Er desverre lovet bort. Hva skal du ha for motordekslene? passer de eventuelt på min 4liter v8? Det passer. Har sjekket med realoem tidligere. Det malt noe jalla ///M Striper på det. Bare å komme med bud i allefall
Stephan.s Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Kun panser solgt. Hele bilen selges 13000,-. Vil heller bli kvitt hele.
BMWPower Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hadde du ikke solgt panseret, skulle jeg vurdert å kjøpe hele bilen Men panseret er noe av det jeg trenger mest
Espen^^ Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 2000kr byr eg for sideskjørtene Har du demontert heile bilen ?
Stephan.s Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Motatt budet Espen Må spør når du i såfall må ha skjørtene? Jeg har ekstremt mye å gjøre om dagen. Men nei, bilen er ikke demontert. Den står hel og pen, starter, men går ikke da girkassa er værsjuk.
Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Heisann ->Byr deg 300kr for alle listene rundt bilen, (de som er på dører og skjermer) ->Byr deg 500kr for shadowline lister rundt dørene. ->Byr deg 300kr for høyre fremskjerm. Byr deg 200kr for skiltplaten mellom lyktene bak HVIS det er en slik på bilen. Gi meg gjerne tilbakemelding på når du avgjør om du selger i deler... Send gjerne PM da jeg er veldig hypp på fremskjermen.. Drar nemmlig på langtur til hoggern i morgen, og da må jeg vite om jeg må ta med skjerm der, eller om jeg kan kjøpe en av deg. (din er rett farge ser et ut som)
Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Heisann ->Byr deg 300kr for alle listene rundt bilen, (de som er på dører og skjermer) ->Byr deg 500kr for shadowline lister rundt dørene. ->Byr deg 300kr for høyre fremskjerm. Byr deg 200kr for skiltplaten mellom lyktene bak HVIS det er en slik på bilen. Gi meg gjerne tilbakemelding på når du avgjør om du selger i deler... Send gjerne PM da jeg er veldig hypp på fremskjermen.. Drar nemmlig på langtur til hoggern i morgen, og da må jeg vite om jeg må ta med skjerm der, eller om jeg kan kjøpe en av deg. (din er rett farge ser et ut som)
Stephan.s Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Heisann->Byr deg 300kr for alle listene rundt bilen, (de som er på dører og skjermer) ->Byr deg 500kr for shadowline lister rundt dørene. ->Byr deg 300kr for høyre fremskjerm. Byr deg 200kr for skiltplaten mellom lyktene bak HVIS det er en slik på bilen. Gi meg gjerne tilbakemelding på når du avgjør om du selger i deler... Send gjerne PM da jeg er veldig hypp på fremskjermen.. Drar nemmlig på langtur til hoggern i morgen, og da må jeg vite om jeg må ta med skjerm der, eller om jeg kan kjøpe en av deg. (din er rett farge ser et ut som) Budene er mottatt. Grunnet mye jobb og div får jeg ikke skrudd av diverse før onsdag neste uke. Ang. shadowline listene har jeg allerede ett bud på de på 500, og disse selges nok ikke for den summen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå