bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Hvordan kan man minske størrelsen på et .jpg bilde? Avatar`en kan jo bare være 12kb, jeg har et jeg vil bruke men det er over 200...
casper Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Forminsk det, eller evetuelt komprimere det til det er lite nok. Hvis du gidder å vente til i kveld (etter 2100) kan du bare sende det på mail til meg så kan jeg mekke for deg.
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Jeg har ikke peiling på hvordan man gjør sånnt så jeg kan godt sende det til deg ja
Frode D Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Hvilket program bruker du casper? Har gjort d i paint, og da blir bare bildet kantete og hakkete...
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 han printer det ut, fikser på det, klipper litt og sånn, så scanner han det og, vips! fææærdii!!
opt Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 funka fint i paint for meg. brukte den strekk/forskyv funksjonen
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Nå fikk jeg det til ja takk for hjelpen begge to!
Frode D Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 funka fint i paint for meg.brukte den strekk/forskyv funksjonen Brukte den jeg også, men bildet ble hakketeog kantete...
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Det ble det hos meg òg, men bildet er så lite at det ikke legges merke til når du skal bruke det som avatar.
casper Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Hvilket program bruker du casper? Har gjort d i paint, og da blir bare bildet kantete og hakkete... Bruker Paint.Net, utmerket "light"-alternativ til Photoshop for mindre redigeringsarbeid. Gratis er det også! Windows Paint har en tendens til å komprimere for mye sånn at det blir uklart, og den "strekk/forskyv" funksjonen er også ganske kjip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå