Thor_Eirik Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 En gir kasse er ikke et stort problem å finne til M50 motoren. Hvis du er intressert, så kjenner jeg en med en M50 automat kasse, kan sikkert få den for en billig penge. Kan ikkje du høre me han da kor mye han ska ha for den? Dette begynner jo å love godt dette allerede;) Takk for svar
Hyggmaister Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 Men er jeg helt på bærtur her eller...er det ikke en smal sak å sette på en manuell kasse istedenfor? Manuellkassene i seg selv er billigere og er bedre en autolat i mine øyne Clutch er vel og en fordel å ha da men... Blir vel ikke mye dyrere totalt sett likevel? EDIT: Velkommen så masse til forumet og lykke til med BMW
Thor_Eirik Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Skrevet Desember 8, 2007 Men er jeg helt på bærtur her eller...er det ikke en smal sak å sette på en manuell kasse istedenfor?Manuellkassene i seg selv er billigere og er bedre en autolat i mine øyne Clutch er vel og en fordel å ha da men... Blir vel ikke mye dyrere totalt sett likevel? EDIT: Velkommen så masse til forumet og lykke til med BMW Jo er jo billigere, mn orker ikkje begynne bygge sopass om og ska eg gjøre d blir d vell egentlig dyrer til slutt:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå