Gå til innhold

kan jeg trimme en e30 320? og få den tilnærmet en 325?

e30_kH
 Share

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en orginal e30 320 jeg tengte jeg skulle få ut litt mere hk av:p

jeg har skaffet meg ny kvasskam fra butikk, og hele insprøytningsdelen til en e30 325. med spjeld,dyser insug med hele pakka, hvor mange hk

vil sån ca 320 motoren øke vist jeg monterer dette på den? vil den eventuelt kunne dra fra en 325? :shock: er det noen som har prøvd dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du vil dra fra en 325, men det vil jo hjelpe på litt.

Du får ikke så voldsomt mye mer hk ut av det du har kjøpt, men det blir vel noen.

Husk at 325 har en del mere nm også, det er dette som drar og får bilen opp i hastighet. (selv om man ikke kommer noen vei med masse nm og ingen hk)

Det er vel som å kjøpe K&N filter og effektanlegg, for så å tro man har 20-30hk mer og kjører fra alt.

Har du bestilt delene og velger å montere disse, nyt dem heller, fremfor å spekulere i alle du kan kjøre fra og hvor sabla mange ekstra hk du måtte få.

Hvem du kjører fra, og hvor mye hk du får, det finner du jo ut av på den rullende landevei holdt jeg på å si. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt motor!!! en 325 motor får du for en slikk å ingenting... ellers så er en 318iS motor mye kulere hvis du driter i talla (140)... e30 er mye råere med 4syl å bruker nesten ikke bensin... du kjører lett ifra en 323 med iS å med ganske billige modifiseringer tar du en 325 å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt motor!!! en 325 motor får du for en slikk å ingenting... ellers så er en 318iS motor mye kulere hvis du driter i talla (140)... e30 er mye råere med 4syl å bruker nesten ikke bensin... du kjører lett ifra en 323 med iS å med ganske billige modifiseringer tar du en 325 å...

En E30 er tøffere med en 4syl? Må være d dummeste jeg har hørt :)

Du skal ha dyre deler får å klare å kjøre fra en 325 med en 318is.

Kjøp deg heller en 325 motor du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 140 i en e30 is motor? også er det 129 i 320 motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan drit i tallet 140 å sei heller det er 170 forde at det er superchip på den.

da kan man heller sei at det er 150 i 323 og bare 136 i 318IS

eller 170 i 325 og bare 136 i 318IS.

vist jeg har vært deg så har jeg skaffa meg en 2.5 eller 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...