SteffenM2 Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Tenkte dette kunne vært en bra idè, siden det virker som Gunnar har litt for mye å streve med til å få nye måndens biler. Hva syns dere? For og imot forslad skrives her. Mvh, Steffen
Ad|oS Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Stiller gjerne i en slik komitè hehe Men ja, hadde ikke vært så dumt. Hadde kanskje fått en bil hver mnd da
Glenno Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Hva med nye bilen til Gunnar: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65044&highlight= eller en av andreholm sine http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67099&highlight= eller kansje denne til Steffan C som ikke heller er noe dårlig valg . http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21049&highlight= Edit: Komitee ja ikke forslag, he he. gikk litt fort her
Ad|oS Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Ikke dumt med forslag heller hehe Men er vel "gøyest" med en bil vi vet lite om fra før og som ikke har blitt diskutert veldig mye. Eg masse NYE bilder er viktig hehe
Hyggmaister Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Min mening er hvertfall klar; forslagene sendes til Gunnar, Gunnar velger. Med andre ord slik det er idag! Blir litt mer overraskelsesmoment og vi slipper diskusjoner og meninger om hva som bør bli månedens bil I mie øyne ligger sjarmen slik ordningen er idag. Dem som ønsker å få månedens bil sender inn et forslag, og så vil tiden vise om den når fram Gunnar's the boss! (regner med/håper han liker det sånn jeg )
SteffenM2 Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Sånn jeg tenker det nå, er at man fortsatt vil bli overasket. si det bare er en gruppe på 3, eller 5 da, så mottar de forslag, og diskuterer, og avgir sin stemme til måndensbil. Så blir ferdig artikkel sendt til Gunnar, som poster dette på forumet.
Hyggmaister Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Lurer jo litt på hvorfor denne komiteen skal gjøre jobben bedre enn Gunnar da? Og hvem skal velge denne komiteen? Egentlig bør det jo være moderatorer uansett, og slik er det jo den dag i dag. Er Gunnar usikker, tør han sikkert ta en prat med noen av moderatorene Er ikke meningen å virke u-konstruktiv, men synes ordningen er strålende slik den er
Boddiz Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Lurer jo litt på hvorfor denne komiteen skal gjøre jobben bedre enn Gunnar da? Og hvem skal velge denne komiteen? Egentlig bør det jo være moderatorer uansett, og slik er det jo den dag i dag. Er Gunnar usikker, tør han sikkert ta en prat med noen av moderatorene Er ikke meningen å virke u-konstruktiv, men synes ordningen er strålende slik den er Gunnar velger en slik komite og er ikke snakk om at en komite kan gjøre jobben bedre enn Gunnar, men da kan vi kanskje ha en ny bil hver mnd, isteden for 6-7 biler i året Synes dette virker som en bra ide, og komiteen må selvfølgelig ta vurderingen og diskusjonen deres på PM/email.
Tommy Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tror ikke det store problemet her er at Gunnar ikke klarer å velge ut en bil, men heller det å få tid til å legge den ut på siden her, å da er vi like langt. Jeg mener at det bør være som i dag, så får vi heller smøre oss med tolmodighet, å se hva Gunnar får lagt ut.
Fredrik Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Tror ikke det store problemet her er at Gunnar ikke klarer å velge ut en bil, men heller det å få tid til å legge den ut på siden her, å da er vi like langt. Jeg mener at det bør være som i dag, så får vi heller smøre oss med tolmodighet, å se hva Gunnar får lagt ut. Jeg støtter dette synspunktet og nye biler kommer nok helt sikkert når tiden strekker til for Gunnar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå