BreitBau Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Den er goood.. Nei bor på gol.. Ett støkke fra oslo.. Men trenger forsåvidt bare koblingsmetode..
plugg69 Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Fant du noen gang ut av det? Jeg skulle gjerne visst hvilket stikk i motorkontakten det er, og hvilket stikk det skal inn på på instrumentene...
BreitBau Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Jeg fant vel egentlig aldri ut dette nei.. Desverre altså..
plugg69 Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 lurte på dette i går.. men har funnet ut av det=) fikk svar på bimmers.. men jeg mista speedo og bensinmåler når jeg satte i instrumentene..
plugg69 Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Olje temp er pinn nr.9 i motorkontakt, og pinn 13 i hvit 26 pinn kontakt bak på innstrument.
Dirty Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 jeg sliter også med dette. det fungerte i donorbilen, men når jeg flyttet alt over i 320n så fungerer ikke oljetempen. alt er org m3 plugg69 er hovedstikka ? ikke din lille på sia ?
plugg69 Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 det er bare å se om pin ni på motorstikket til 320en er ledig.. på instrumentet er det den hvite kontakten.. tipper pinn 13 i den kontakten står tom.. men har ikke sjekket enda.. håper det er så lett som å bare trekke en ledning mellom de pungta... skal se på det i ettermiddag.. hadde første prøvetur i går.. speedo og tankmåler virka ikke... ble forundra å la ut masse spørsmål på forum her og der.. så gikk det opp et aha.. var en kompis som satte inn instrumentene, og da hadde ikke han sett den svarte lille kontakten... latterlig teit.. fiksa det nå nettopp, ble en grov bil... e36 touring med m3 understell og driv..
Dirty Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 det er bare å se om pin ni på motorstikket til 320en er ledig.. på instrumentet er det den hvite kontakten.. tipper pinn 13 i den kontakten står tom.. men har ikke sjekket enda.. håper det er så lett som å bare trekke en ledning mellom de pungta... skal se på det i ettermiddag.. hadde første prøvetur i går.. speedo og tankmåler virka ikke... ble forundra å la ut masse spørsmål på forum her og der.. så gikk det opp et aha.. var en kompis som satte inn instrumentene, og da hadde ikke han sett den svarte lille kontakten... latterlig teit.. fiksa det nå nettopp, ble en grov bil... e36 touring med m3 understell og driv.. AHa må legge det opp ja, nei må ut å ta en titt da, Hehe såpass ja vil jeg tro morro med m3 vogn
Dirty Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 hos meg har jeg plugg i 9 på stikka fra 320n. men motorstikka fra m3 er det ikke noe i nr 9. HMM
plugg69 Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 hmm... har en post på ccn forumet... ta å spør litt der.. må på handletur jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå