Gå til innhold

Kobling original oljetemp M3.. Hvor skal ledning fra føler?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...
  • 1 year later...
Skrevet

Fant du noen gang ut av det? Jeg skulle gjerne visst hvilket stikk i motorkontakten det er, og hvilket stikk det skal inn på på instrumentene...

Skrevet

lurte på dette i går.. men har funnet ut av det=) fikk svar på bimmers.. men jeg mista speedo og bensinmåler når jeg satte i instrumentene..

Skrevet

jeg sliter også med dette. det fungerte i donorbilen, men når jeg flyttet alt over i 320n så fungerer ikke oljetempen.

alt er org m3

plugg69 er hovedstikka ? ikke din lille på sia ?

Skrevet

det er bare å se om pin ni på motorstikket til 320en er ledig.. på instrumentet er det den hvite kontakten.. tipper pinn 13 i den kontakten står tom.. men har ikke sjekket enda.. håper det er så lett som å bare trekke en ledning mellom de pungta... skal se på det i ettermiddag..

hadde første prøvetur i går.. speedo og tankmåler virka ikke... ble forundra å la ut masse spørsmål på forum her og der.. så gikk det opp et aha.. var en kompis som satte inn instrumentene, og da hadde ikke han sett den svarte lille kontakten... latterlig teit.. :P fiksa det nå nettopp, ble en grov bil... :P e36 touring med m3 understell og driv..

Skrevet
det er bare å se om pin ni på motorstikket til 320en er ledig.. på instrumentet er det den hvite kontakten.. tipper pinn 13 i den kontakten står tom.. men har ikke sjekket enda.. håper det er så lett som å bare trekke en ledning mellom de pungta... skal se på det i ettermiddag..

hadde første prøvetur i går.. speedo og tankmåler virka ikke... ble forundra å la ut masse spørsmål på forum her og der.. så gikk det opp et aha.. var en kompis som satte inn instrumentene, og da hadde ikke han sett den svarte lille kontakten... latterlig teit.. :P fiksa det nå nettopp, ble en grov bil... :P e36 touring med m3 understell og driv..

AHa må legge det opp ja, nei må ut å ta en titt da,

Hehe såpass :P ja vil jeg tro morro med m3 vogn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...