Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg siterer noe en fra bergen-gatebilklubb nevnte:

Anbefaler alle som skal bestille via nettbutikk å lese igjennom kjøpsbetingelsene, og/eller evt lage en "kontrakt" på hva som skjer dersom varen ikke blir levert som avtalt.

Du kunne jo sjekket opp dette da, om det er mulig å få en skriftlig avtale. Vet ikke om de går med på sånnt da men, er verd et forsøk.

Skrevet

jeg veit sånn halveis hvem disse gutta er, har sjøl handla der men det var over disken.

Grunnen til at servicen kansje ikke er på topp er nok fordi firmaet er ganske nytt ( correct me if im wrong ), og som dere sikkert vet er det ikke bare bare å starte et firma. de har heller ikke noe stort lager vil jeg tro så de bestiller sikkert å sender vidre. men jeg håper at de får stabla seg ordentlig på beina sånn at servicen blir bedre på net bestilling...TTT = Ting tar tid;)

håper de klarer seg så vi får gode tilbud på deler osv =)

Skrevet
Hva er forskjellen på H7, H8, H9 etc..?

er 6000k veldig blått?

Må lysene tilpasses i høyde og sånt for å bli EU godkjent?

HX angir kva type pære du må ha (sokkelen). E36 har H7.

6000 er ikkje veldig blått, mest kvitt med ein svak blåfarge... :)

Blir ikkje godkjent uten automatisk høgdejustering pluss lyktespyling

Ok, men er det stress å få det godkjent?

Evt. Hvor mye koster dette?

Det går ikke ann å bare bruke xenonlys, og bytte til de originale når jeg skal på kontroll? :P

Skrevet

Xenonsett er såpass rask å montere, det vil si at dem er rask og de-montere også! Før eventuelle kontroller.. for dem som ikke har lyktespylere og auto-nivåjusteringer.

Men uansett; Har avbestillt fra mtsautoparts.no (noe det står at man kan gjøre innen sju dager).

Så bestillte jeg to nye sett ifra edgeperformance.no! Dem er mye mer seriøs, får svar med en gang og dem sender i oppkrav.

Dem hadde ikke settene inne, men det tok bare 5-7 dager før jeg fikk dem selv om dem måtte bestille inn først.. noe jeg ikke synes er ille i det hele tatt!

Dessuten så har www.edgeperfomance.no juletilbud på xenonsett nå, til 950kr! Så løp og kjøp! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...