egniii Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 hei ! Fattern har kjøpt opp en frontkræsjet BMW 97 mod 316 som er kjørt 170000. bilen vill få hel lakkering i januar ca. den vil bli lakket i bilens originale svartfarge. bare lurer på hva dere syns bilen er verdt ? når den er helt i tipptopp stand da selvfølgelig! Ting som gjennstår er: Senk, Lakkering, sentrallås ( må fikses ) står helt nye piggfrie dekk på bilen. sett med originale 16" sommerfelger med gode dekk følger med. Det er skiftet panser, Frontfanger til M3, Grill ramme, 97 Grill, Angeleyes frontlykter, nytt bagasjelokk. Bilen anses og være i tipptopp stand når den er ferdig lakkert osv! sier takk til alle som kommer med innspill til ca pris når den er ferdig. Det er bilen til venstre ( med hvitt panser ) som skal selges. den andre bilen er min ;D;D Mvh Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Tenker på ca 60 lapper +- ! er dette galt ? jeg synes ikke dette blir for mye. med tanke på at det er en 97 mod som er helt strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 ingen som er beghjelpelig ? takker for alle svar !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hvordan er interiør? 60lapper bør vare oppnåelig. Hvor mye ble byttet i fronten etter krasjet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 interiøret er flott det. ikke skinn men stoff! Skaden som var i front var ikke stor, til og med original fanger kom fra støtet uten store skader. måtte bare bytte panser osv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 316i kollisjonsskadet? om det er stoffinteriør så hadde ikke jeg betalt mer enn 50 i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 greit den ikke har godt mere en 170 også er en 97mod..men dårlig valg av front lykter (dårlig kvalitet) sikkert uorginal front fanger,stoff interiør..følger det med vinter dekk/sommer dekk ? er det elektrisk vindusheis,får kjøperen lakk garanti? mye som spiller inn,men sikkert 44k spørs jo på kjøperen sjekk litt på Finn å andre steder,å samenlign priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Tror det blir vanskelig å få over 50 000kr for denne. Spørs veldig på utstyrsnivået, men er det likt som på de fleste 316 hadde ikke jeg satset på no mer ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg har en 98 modell ute på Finn nå. Den er sort med el-klima, 2x el-vindu og i generelt god stand. Gått 165 000km. Ikke strøken selvsagt, det er det nesten ingen 10 år gamle biler som er. Den ligger til 49 000kr. Blir ikke nedringt akkurat. Lettere å selge dårlige eksemplarer av 91-93 for 25-30 tusen faktisk! Har mest sannsynlig solgt den nå for 43 000kr. Så at du får opp mot 70 000kr for din er nok lite sannsynlig. Men den siste idioten er ikke født enda=). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 takker for svar! ja det følger med vinter og sommerdekk på felg, el vinduer, el takluke osv seff ! setene viser ingen antydninger til slitasje ! frontfanger og lykter er kjøpt hos mekonomen ! er jo seff ikke original fanger men kostet over 3 lapper ! går den for 55k så blir jeg fornøyd ! men vi får se ! igjen takk for alle svar ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 og angående frontskaden så var den liten! var kun panser osv som måtte skiftes! når jeg snakker om 60k for denne bilen mener jeg 100% STRØKEN bil !! ingenting rust osv !! den har varme i setene, klimaanlegg osv ! tror ikke det skal bli et stort problem og komme opp under 60 lapper ! mvh Ørjan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 kommer bare med mine meninger,vil jo ikke si at dem er riktige å at den har hat en front skade,har ikke så mye å si samme som servic på merke verksted.folk gjør di vanlige servicene selv regelmesig på disse gammmle bilene,men på ganske nye biler er dette nøye men er du en intrisert kjøper,tar man kontakt med deg å ser over bilen før lakkering,mange som bruker svart arbeid for å tjene mest mulig også sitter nye eier med masse rust som hopper frem her å der (på grunn av dårlig grunn arbeid)...får man med garanti på lakkeringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg