Hopen Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Hei! Tenkte jeg skulle lage en tråd om førstebilen min. Altså en BMW 320i 1991.mod. Jeg kjøpte bilen i høst av KeRu (Joavg) her på forumet. Bilen har såvidt rundet 300 000km, men berer ikke noe preg av den lange km-standen. Bilen ble eu-godkjent i mai i år uten feil=) Motor er overhalt for ikke så lenge siden så motoren går pent, og differensial er byttet for ikke så lenge siden. Bilen er senket 60/40 og godkjent i vognkort. Det sitter på KN-Filter og Effekt-anlegg. Ellers er det Hella Angel-eyes, full M3 styling og m-tech ratt;) Sommerfelgene er Rial 18" med 225-40/18 dekk. Men det sitter 7" LCD og Sony dvd spiller+ et greit RF anlegg i bilen... Merker nå etter å ha kjørt bilen litt at det er litt kjedeli med 320, så jeg har planer om 325 vanos motor i fremtiden;) Kommer med mere info senere.. Jeg har begynnt å gjort en del små ting med den: -Pusset bremse caliprene å lakkert gul -Lakkert opp sideskjørt -Montert øyelokk å tåkelys -Ny radiator -Skiftet vann-pumpe og termostat -Montert fast bryter til takluken -Skiftet cupe-viften -Skiftet en slange til varmeapperatet -Nytt venstre hjullager fram -Fjernet overflaterust i hjulbuer -Sprayet skjermene med tectyl -Skiftet dempere bak (bilstein sprint) -Skiftet tårnlager bak Planer i fremtiden: -Shortshift [x] -M50B25 Vanos [ ] - m-tech delskinn interiør [x] -Ny soting på rutene [ ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Pen E36, men bytt ut DTM potta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Grattis med bil! Ser pen ut... Du snakker om 325, altså ny bil eller motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Pen E36, men bytt ut DTM potta . Potta skal vel byttes ut etterhvert ja;) Grattis med bil! Ser pen ut...Du snakker om 325, altså ny bil eller motorbytte? Blir vel motorbytte..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 grattis med kul bil! var en fet førstebil det der da. lykke til vidre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 var en meget pen 320 du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Takker=) Må bare klare teorien snart nå så jeg får kjørt opp:P Surt å være 18 å ha bilen stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Da er lappen i boks=) (en liten stund siden);P Så er har bilen fått bilstein sprint dempere bak og nye tårnlager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Lurer litt på om jeg skal selge bilen.. Har lyst på 325:P Hvilken pris kan jeg forlange for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Heisann Regner med du kan legge den ut for det samme som du kjøpte den for Vær obs på at 325 er veldig mye dyrere å forsikre enn 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Da er det montert m-tech delskinn interiør, shortshift og nye foringer i giroverføringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå