Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

trenger selve alarmen\høytalen til bil alarmen har du den???

hvis den bil har det, så skal den være bak fram fanger, på høyre side under blinklyset i en metalboks, med nokka hull...

Skrevet

Er interesser ti panserlåsene? De som sitter i grillen og hele vaiern med hendel.. Pris?

Tar gjerne med de til panseret også men de er ikke livsviktige ;)

kan si så mye at jeg jobber med en ny patent på festing av frontfangeren.. Uten å røpe for mye vil jeg si den blir interessant ;)

Skrevet
Heihei kjære lyngdyr :D

Lurer litt på hva deler du har igjen? (evt hvilke som du ikke har om dette er lettere :roll: )

ME2 :D

Skrevet
Er interesser ti panserlåsene? De som sitter i grillen og hele vaiern med hendel.. Pris?

kan si så mye at jeg jobber med en ny patent på festing av frontfangeren.. Uten å røpe for mye vil jeg si den blir interessant ;)

Hehe...wire inne i coupen, som du drar i og bump så faller fronten av? Gjerne for å komme over fartshumper? :lol:

Skrevet

Hehe...wire inne i coupen, som du drar i og bump så faller fronten av? Gjerne for å komme over fartshumper? :lol:

OT: Noe sånt ja.. Men ikke for å komme over fartsdumper.. Og wire'n blir i motorrommet.. Kan si det slik at jeg senker bilen maks i garasjen.. Setter på originalfanger som ikke bygger så mye ned.. Kjører på treff, hvor jeg elegant og lett bytter over til en annen fanger..

I utvidet form kan man jo tenke seg 3 forskjellige fangere.. M-tech, Rieger og M3-e46... Ett drag i snora også kan du velge hvilket "humør" du er i.. Styling på en avansert måte med andre ord..

Og skulle du være så uheldig å ikke komme over en fartsdump, så ja.. Da skjønner du prinsippet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...