ingard Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Gratulerer! Nå mangler det bare å få den til å se ut som en m3 Misunnelig her ja. Og du har vel spart noen kroner i forhold til å kjøpe "ny" org m3.
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 GRATULERER må være artig å få det godkjent etter så mange timer slit
Rogern Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 Ja dette var gøy! ble 12.600,- i forsikring med full kasko. da er den forsikret som m3. Synes ikke d ble så galt, bilen skal jo bare brukes i sommermnd. uansett å da blir d jo en tusenlapp hver mnd.
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 er en del penger for og forsikre M3 gitt men det er vel verdt penga?
Rogern Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 er en del penger for og forsikre M3 gitt men det er vel verdt penga? kunne jo forsikret den som en 320i, men da hadde jeg vell ikke fått igjen stort hvis den ble vraka. Grattis med ny bil du også carlhaakon!
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 er en del penger for og forsikre M3 gitt men det er vel verdt penga? kunne jo forsikret den som en 320i, men da hadde jeg vell ikke fått igjen stort hvis den ble vraka. Grattis med ny bil du også carlhaakon! skjønner, men da er det bedre og betale litt mer i tilfelle det går galt åssen var det og godkjenne bilen? gikk det greit? takk for det
Larsinnj Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Den er vertfall en drøm å kjøre med tanke på hvor presis gass, brems, clutch og gir er på en såpass gammel bil! Og ikke minst en hærlig motor!
kazynor Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 lekkert! men en ting lurer jeg litt på...var det noe galt med den m3'n du kjøpte? bortsett fra rusten tenker jeg. fordi i mitt hue så hadde det kanskje blitt billigere å ta inn m3'n, fikse rusten, og så regge den, imotsetning til å kjøpe seg to biler, ta seg jobben med å bytte om, for så å få den godkjent og igjen, regga som m3? sikkert et dumt spørsmål men men
Rogern Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Skrevet Mai 14, 2008 lekkert! men en ting lurer jeg litt på...var det noe galt med den m3'n du kjøpte? bortsett fra rusten tenker jeg. fordi i mitt hue så hadde det kanskje blitt billigere å ta inn m3'n, fikse rusten, og så regge den, imotsetning til å kjøpe seg to biler, ta seg jobben med å bytte om, for så å få den godkjent og igjen, regga som m3? sikkert et dumt spørsmål men men den svenske m3'en hadde kostet meg ca 220.000,- ferdig importert. jeg har brukt vesentlig mindre en det, hvis du ikke tenker på arbeidstiden. Denne regner jeg med å kunne selge uten tap etter at jeg har hatt den i flere år.
Larsinnj Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Den var i topp stand, men var veldig mye rust på den. Begge hjulbuene bak hadde et bra rustangrep. Batterikassen baki var nesten ikke der lenger. Hadde jo gått ann å sveiset det, men tror han ville ha noe å holde på med i vinter.
bård Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Grattis: Venter på svar på sønaden jeg sendte for en mnd siden.. Ting tar tid hos BT desverre..
bård Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 aha i see...så du ville ikke sveise rust altså? Nei han gjorde det for å spare penger, blir endel billigere på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå