Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok de kommer nokk til å kreve det til slutt. 1580 er nesten en standarvekt de bruker på de bilene i sverige, min 3,2 tod også 1580 på i det svenske vognkortet. husk at den skal veies til slutt med full tank og alt permanent montert utstyr, jeg fikk min til å bli reg om 4 seter, jeg bygde på en 316 coupe. og tilatt totalvekt på 326 er ikke mye.. men alt går viss man bare vill;)

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel heller ingen krise om bilen blir regga som 4 seter. Er jo ikke plass til mer enn 2 baki og det er trangt nok med mindre det er snakk om 14 år gamle jenter da..

Skrevet

m3'n er regga som 4 seter i d svenske vognkortet ser jeg. ser ikke på d som no problem nei, 5 i en coupe er trangt :wink:

blir jo litt teit hvis den hadde blitt regga for 3.. men blir vell 2 eller 4. satser på d ordner seg

Skrevet

Høres ut som et kult prosjekt. Håper den ferdige 320 M3 blir dønn strøken da.

Kan jeg spørre hvor mye du ga for m3'n?

Er det noen steder man kan se biler som selges i sverige f.eks?

Skrevet
Høres ut som et kult prosjekt. Håper den ferdige 320 M3 blir dønn strøken da.

Kan jeg spørre hvor mye du ga for m3'n?

Er det noen steder man kan se biler som selges i sverige f.eks?

Prisen står tidligere i tråden..

Skrevet

dette blir tøft!

tro det eller ei! stresser med vektenpå godkjenningen fra min 318is til 320i, ikke vet jeg hva som veier så himmla! følelse at vekta er feil på BT her! er jo over 100 kg formye nesten på min :o

Skrevet

Hva med folk som monterer 400 kg med stereo? Blir ikke mye vekt igjen til personer da gitt! :D

Virker forresten som det dukker opp en del S50 med rådelager problem for tiden...

Skrevet
dette blir tøft!

tro det eller ei! stresser med vektenpå godkjenningen fra min 318is til 320i, ikke vet jeg hva som veier så himmla! følelse at vekta er feil på BT her! er jo over 100 kg formye nesten på min :o

Har en kompis som akkurat godkjente ombygging av 316i coupe til 320i og den ble godkjent for 4 pers.

Skrevet

et lite spørsmål. har ikke tenkt å montere over aircondition'greiene over fra m3'n.

d jeg lurer på er hva man gjør med ac-pumpen? tar jeg den bort blir jo reimen feil

ac pumpen er den øverste til venstre. under den ser d ut som d står en "luftpumpe"????? går slanger til innsug fra den så den må jeg sikkert ha..

CIMG0093.jpg

Skrevet

Sikker på at du skal ta den av da? jeg ville montert det over. Er fryktelig kjekt å ha på varme sommerdager :) Er jo bare å ha den avslått når den ikke skal være i bruk :) På både 318is motoren og 325'n var det separat reim til ac pumpa. Er det bare 1 reim foran på m3 motoren? kanskje det går an å bruke en kortere reim fra f.eks 325 hvis du skal ta den bort?

Skrevet
Sikker på at du skal ta den av da? jeg ville montert det over. Er fryktelig kjekt å ha på varme sommerdager :) Er jo bare å ha den avslått når den ikke skal være i bruk :) På både 318is motoren og 325'n var det separat reim til ac pumpa. Er det bare 1 reim foran på m3 motoren? kanskje det går an å bruke en kortere reim fra f.eks 325 hvis du skal ta den bort?

er bare en reim ja.. tenkte også på å bare bruke reim fra m50, men der er d ikke den "luftpumpa" og da går d ikke..

a/c'n er d visst et hull i en plass ifølge forrige eier. han hadde levert bilen på verksted for å fylle opp,men fikk svar på att d bare lak ut igjen.. så plokker d bort og sparer vekt :D

Ellers så har jeg flyttet over taktrekket på takluka. så nå er d sort! ikke vanskelig å se d er en super oppgradering :D

originalt grått trekk måtte rive d av da det er limt

CIMG0125.jpg

sort trekk limt på

CIMG0126.jpg

platen som går frem og tilbake. orig. og m3

CIMG0128.jpg

resultat

CIMG0131.jpg

ser litt lyst ut men bildet lyver. da er d bare å vaske av alle fingermerkene :roll:

CIMG0102.jpg

et lite bilde av 320'n innvendig. ledningnettet er snart ute av m3'n så d er bare å flytte over.

må jeg bytte d bakre nettet for å få checken til å fungere da bilen ikke har dette originalt?? trodde jeg slapp dette men ser noen skriver noe om baklamper med check og uten.. har jo lamper i m3'n med check hvis d hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...