Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for positive tilbakemeldinger :D

Har prøveskilter idag og har kjørt til nå 40 mil. fytti katta for en herlig bil!! bilen ble veldig stiv og ligger veldig godt på veien. litt liten komfort kansje, men d er jo en "racerbil" :wink: Har litt mye dekkstøy.. michelin pilot sport dekk fra 2003... d rare er at de fremme er ikke slitt i d hele tatt. svensken hadde jo bare kjørt 8000km på 4 år og d er ikke mye. blir vell 18 tommere med tiden.

Skrevet
Du får ta turen inn til Trondheim den 26. og bli med på felleskjøringa til Lånke :)

Skulle gjerne gjort d, men da er jeg selfølgelig på jobb... ser ut til at banetreff-planene mine går til dundas i sommer da jeg er borte på jobb på de fleste av treffene. blir d no bimmerstreff i sommer da?

Skrevet
Du får ta turen inn til Trondheim den 26. og bli med på felleskjøringa til Lånke :)

Skulle gjerne gjort d, men da er jeg selfølgelig på jobb... ser ut til at banetreff-planene mine går til dundas i sommer da jeg er borte på jobb på de fleste av treffene. blir d no bimmerstreff i sommer da?

Det regner jeg med ja :) Bor du langt unna TRD?

Skrevet

Har nå fått veid bilen og den er 100kg for tung.. men dette blir en 4 seter så 75kg bortfaller ved d og 25kg skal jeg alltids lure til.

en vaderstol veier 30kg.. har ikke veid originalstolene jeg har liggende, men regner med de er lettere så kansje jeg sparer 10-20kg på å bytte dem midlertidig.

bilen bled også veid med stort diesel batteri så får putte et mindre ett inn ved godkjenningen.

flere tips på vektreduksjon?

Skrevet

Har nå fått time på 4-hjulskontroll i begynnelsen av mai og visning på biltillsynet noen dager etter. Så hvis alt går smertefritt burde bilen stå med skilter i midten av mai!

Skrevet
Går an å henge opp flottøren i tanken med noe så den viser full tank når den er nesten tom. 50 kg spart der ;)

Har tenkt tanken, bare så himmla kjedelig hvis jeg blir tatt...

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg vært på biltilsynet og bilen ble godkjent!! :D:D

Bilen ble faktisk godkjent som 5 seter, hadde 10kg tilgode.

Godkjente senkesettet også med d samme.

tok eu-kontroll med d samme og fikk 3 stk 1'er feil så nye skilt blir laget idag å skal hente dem i morgen.

xpqdx7q6namitfxjwbp7.jpg

Vill vertfall skryte av biltillsynet i Trondheim, skikkelige greie og forståelsefulle folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...