*MrB* Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Hadde tenkt å avertere bilen over nyttår, men det skader vel ikke å være litt tidlig ute heller... Som overskriften tilsier, Selger min E46 320i til fordel for noe med litt mer plass. Km stand er ca 145000 og den har følgende utstyrsspec: -El. vindu foran -Varme i forseter -Elektronisk klimaanlegg -ASC + T (Tror jeg det heter) -Radio/CD (BMW Business) -Sportsseter -Sportsratt med multifunksjon -Xenon Hovedlys -Skipose -Cruisekontroll -S/V hjul -Eibach senkefjærer (originalfjærer i god stand medfølger) -Sebring sportseksos (Kun bakpotte) -mm Bilen er kjøpt ny i Norge og har full historikk. Bilen er meget pen, i daglig drift, og fungerer uten problemer. Bilen har en kosmetisk skade under listen på begge dører på førerside. (Et hyggelig medmenneske klarte å treffe bilen min mens jeg var inne på butikken og handlet. Selvfølgelig var synderen borte når jeg kom ut og ingen lapp i vinduet). Utover dette er bilen meget bra, både teknisk og kosmetisk. Selges til redusert pris grunnet ovennevnte skade, kr 140000,- Ring på 90906612, send mail på bjarteb(at)broadpark.no, eller send pm for mer info. Bilen befinner seg i bergen. NB: Sommerhjul på bilder medfølger i utgangspunktet ikke. Hadde tenkt å selge den med originale 16" BMW felger, men det kan jeg være med å diskutere. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Bilde av skaden like etter den ble oppdaget. (Det ser styggere ut enn det er, delvis grunnet skitten bil og delvis grunnet grå plast fra synderen sin støtfanger): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Har du bilder av interiør? Gjerne detaljerte bilder av skaden Edit: Bilde av skade kom visst... Bilde av ren bil og skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Interiør: Skal se om jeg har noe mer av ren bil med skade. Bilen er definitivt ikke ren akkurat nå i hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg