OleEven Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Hvis jeg skal bestille noe til 39.99 dollars på ebay, hvor mye vil komme itilegg, hvor mye må jeg betale til slutt? Takk!
maasoey Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Frakt og moms når du får det sendt til Norge. Momsen er 25%. Frakten kan du sjekke på: http://magnum.no/ Hvis det er fra USA, da. Men tror du kan finne andre fine fraktselskap i andre land. DHL f.eks
Ad|oS Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Burde absolutt få dem til å skrive at verdien er 35$. Da slipper du momsen Eller må du vel betale ca 60kr i moms + tollavgift. Er vel på en hundrelapp det også
OleEven Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Så en kan regne et circka pluss på max 400?
Gunnar Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Det er ingen andre enn selger som kan svare på hva frakten blir. Det kommer helt an på shippingtype, hvor mye han tar i "handling", etc.
ingard Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Det har aldri kommet noe i tillegg til prisen som tilslutt blir oppgitt av selge når jeg har handlet på ebay.. Bare å handle i vei
Mexos Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Bare å handle Enkelte sender varene som "gift" så de slipper unna toll. Har nettopp bestilt no baklykter og fikk beskjed for 1 time siden om at de nå var sendt så får se hvor lang tid det tar og om de kommer seg unna tollen Så må du gange totale kjøpesum inkl. frakt med dollarkursen, som ligger på ca 5,50 akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå