Gå til innhold

Voldtatt E34

316
 Share

Anbefalte innlegg

Noe jeg har lurt på en stund .

Hvis du har lyst på en bil men ikke BMW ......hvorfor kjøper du en da og bygger den om til noe som ikke likner hverken eller.

Helt utrolig. Tenk hvordan disse gutta hadde reagert om de var i Bombay og fikk se alle disse indiske bussene da. De ville vel gå aldeles av skaftet.

Helt utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg har lyst å bygge litt på en supra, men æsj- har bare den gamle 520en.. hey! jeg setter på den fronten som er konge på supra! kanskje noen tror det er en supra om jeg fjerner bmwgrillen? hmm.. jeg har lyst å lære å sveise.. hva sier du broder-knut? hadde du tenkt å kaste de stygge leksuslytene og panseret til acura?en din? jaja..bilen min er ikke noen bmw lengre, og hvertfall ikke noen supra.. dessuten så er jo glasset i ene lykten min knust.. hmm.. fine felger som ikke står i stil til en dritt med resten av bilen hadde jo vært litt tøft.. spesielt når de ikke er spacet nok til å komme like langt ut som breddekittet..

hmm.. jeg husker ikke hvor chris bangle plasserte lufterillene i forsjermene.. jaja.. jeg gidder ikke å bøye meg ned.. vi legger dem på her vi.. :)

og forresten.. det glemte jeg.. sammensparklete skøyter på stylingen er jo megapent når alle ser hvor skillene går likevel..

hvis amerikanerne ikke klarer å bygge bilene finere når de bygger om- tenker jeg heller at jeg vil de skal bruke alle pengene på mcdonalds enn at de skal ødelegge en så fine biler som e34- og supra, og acura for del er- ved å blande dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...