316 Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Meget gjennomført styling, denne vil jeg ha. Så sinnsykt fet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Repost og hører hjemme i tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Fine felger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Noe jeg har lurt på en stund . Hvis du har lyst på en bil men ikke BMW ......hvorfor kjøper du en da og bygger den om til noe som ikke likner hverken eller. Helt utrolig. Tenk hvordan disse gutta hadde reagert om de var i Bombay og fikk se alle disse indiske bussene da. De ville vel gå aldeles av skaftet. Helt utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 noe av det værste jeg har sett.. er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 trur dette må være noe av det jævligste jeg har sett, selv om den var jo ganske bra gjennomført stygg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Tøft, blanding av japse, tysker og amerikaner! Merk: ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Noe av de aller styggeste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 æssssj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Hah! jaja, noen tenner jo på gamle damer også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 vanskli å sette fingeren på noe spesielt, da hele bilen er tvers gjennom stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Fine felger da.. ja, og lyktene foran var ok, men resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Og bildet er vel eldre enn internett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 "jeg har lyst å bygge litt på en supra, men æsj- har bare den gamle 520en.. hey! jeg setter på den fronten som er konge på supra! kanskje noen tror det er en supra om jeg fjerner bmwgrillen? hmm.. jeg har lyst å lære å sveise.. hva sier du broder-knut? hadde du tenkt å kaste de stygge leksuslytene og panseret til acura?en din? jaja..bilen min er ikke noen bmw lengre, og hvertfall ikke noen supra.. dessuten så er jo glasset i ene lykten min knust.. hmm.. fine felger som ikke står i stil til en dritt med resten av bilen hadde jo vært litt tøft.. spesielt når de ikke er spacet nok til å komme like langt ut som breddekittet.. hmm.. jeg husker ikke hvor chris bangle plasserte lufterillene i forsjermene.. jaja.. jeg gidder ikke å bøye meg ned.. vi legger dem på her vi.. og forresten.. det glemte jeg.. sammensparklete skøyter på stylingen er jo megapent når alle ser hvor skillene går likevel.. hvis amerikanerne ikke klarer å bygge bilene finere når de bygger om- tenker jeg heller at jeg vil de skal bruke alle pengene på mcdonalds enn at de skal ødelegge en så fine biler som e34- og supra, og acura for del er- ved å blande dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå