Richard E34 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hvis du vil ha den rene grom lyden så er ett kn filter tingen glem effekt anlegg og sånn bare bråk. men husk uansett hvilket filter du velger så ikke ta innsats filter de funker bra men gir ikke noe lyd
Rabies Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Panelfilter. Sånn som man putter rett i den originale filterboksen.
Richard E34 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Ja innsats filter er sånn som går rett i boksen kn og de andre erstatter du hele boksen med
Rabies Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Ja innsats filter er sånn som går rett i boksen kn og de andre erstatter du hele boksen med KN produserer også panelfilter men jeg skjønner hva du mener. (bare ikke sikkert at alle andre skjønner det ) Vet at pipercross produserer panelfilter til rundt 500 kr. Så har man jo som sagt KN og green har også. (sikkert flere men jeg vet ikke hvem)
Richard E34 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Ok kanskje jeg har formulert meg litt feil med kn og innsats og sånn. Men alt i alt skal man ha bedre lyd under panseret så må man ha ett åpent filter f.eks kn kone filter men skal man bare he bedre lufting og litt bedre prestasjon kan man ha ett insatsfilter såkalt panel filter
Dan318i Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Ja innsats filter er sånn som går rett i boksen kn og de andre erstatter du hele boksen med Forstod det der jeg;p hadde bare ikke hørt ordet "innsatsfilter" før, men fint at du forklarer det!
Richard E34 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hehe ok kan vel bli litt overivrig av og til
Hyggmaister Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 f.eks kn kone filter Kone filter Hehe, sorry, bare måtte
[space] Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 de olja konfilterne (som KN) gjør vel at LMM sensoren ryker etter hvert, og den koster vel også et par lapper. Vet ikke hvordan det er med pipercross. De har vel en annen løsning uten olje? (Men slipper kanskje inn annen dritt i motoren?)
Richard E34 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Det der med olja er bare tull men ett kone filter slepper inn mer drit og det kan komme i LMM men huskeregel nr en er å rense kone filteret ofte da slepper du sannsyligvis dette problemet. Og hvis det blir dritt i LMM er det jo bare å rense tråden med noe startgass eller lignende. Funker fint på min bil
[space] Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Litt usikker på det der. Er vel flere med e46 som har hatt problemer med konfilter her mener jeg å huske?
Hyggmaister Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Hm..nå kom "prippen" i meg virkelig frem her Trodde du hadde skrevet feil ovenfor Heter konisk filter (evt kon filter)... Bare sånn til opplysning, er litt leit å komme inn på en butikk å spør etter konefilter EDIT: Konfilter blir vel litt mer riktig orddeling ja Ville bare framheve at det ikke skulle være noen e der
[space] Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 og med regler for orddeling blir vel kon filter mer korrekt konfilter? Konefilter derimot kunne sikkert mange flere hatt bruk for Et koneemnefilter kunne jeg tenkt meg Altså som filterer vekk alle andre damer enn koneemner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå