Hankook Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Tok noen bilder ute på jobben i helga, selvsagt hadde det regnet så bil var skitten, men her er vertfall noen bilder av hvordan min bil ser ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Så pent og ryddig ut alt der Flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Så ut som en pen bil dette Hvor stor motor er det? Sølvfargete blinklyspærer foran hadde vært penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 2liter Takker. Sølvfarga blinkpærer er på vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Så jo ut som en fin bil. Du har vel kanskje større sommerhjul? To ting jeg ville bytta; baklyker til hvite/røde og nytt ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Har 18" m5 felger til sommer. Lurer på om jeg skal skaffe meg noen 19" felger med kant. Har lyst å sette på røde å hvite baklykter, men er usikker på hvordan det blir, noen som har bilde av bil i lik farge med slike lykter? Rattet liker jeg, skulle helst hatt m-tech, men er litt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Det er alltid best med rød/hvit baklykter.. Men tror 19 er litt for stort for e34. Kjørekomforten blir jo ikke akkurat god.. 18 er best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 grattis med fin bil i hvertfall, du burde gå for røde\hvite baklys det er det peneste syntes jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Fin høyde, farge & E34 . Men gå for rød/hvite baklykter etterhvert ja! Men hvilken type sideskjørt er det på denne, E36?? Det er ihvertfall ikke E34 M5 skjørt det der! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Takker:-D For nok bestille meg ett sett med baklykter til nyåret, så får jeg se da, hva jeg synes er penest;) Jeg er ikke sikker. er ikke jeg som har montert stylinga. Synes det ligner litt på e36skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 shadowline lister gjør seg veldig bra på sølvgrå biler ellers fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Bilen er ikke sølvgrå men lyseblå Men jeg tror også shadowline lister hadde vært finest, men er ikke det ganske vannskeligt åp skifte, ikke minst dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Men tror 19 er litt for stort for e34. Kjørekomforten blir jo ikke akkurat god.. 18 er best.. tull.. har hadd mange biler med 19",men ingen av dæm va så go å kjøre som E34`n. dæm e stor å brei,å har store bua. Gå for 19 du Bilen din va jævli fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Men så kommer den dagen man skal ha dekk til sin gamle e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 235/35-19. 1200kr stk på dekklageret i Trondheim.. ikke såå dyrt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå