PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Hei! Har aldri før brukt paypal, og orker rett og slett ikke å sette meg inn i det. Skal kjøpe et xenon HID kit. så spm er om noen kunne betalt selger via paypal også overfører jeg direkte via nettbank til denne snille sjelen? (Har spurt selger hvilken kode eller sånn jeg må bruke, når jeg får den og du og jeg har blitt enige gir jeg deg den, overfører penger også overfører du vidre til han...) Goood juuuul!
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 550,- inkl shipping tell norge! skal du være med stig?
The StigMeister Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 550,- inkl shipping tell norge! skal du være med stig? wow! det va billig Vest di har H1, så kan æ kansje være me Kordan kelvin e det?
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 uansett Kelvin, di har alle typa! ja, svinbillig, koste jo rundt 1000-2000 i Norge ...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 ps: det her e fin julegave fra Marita, på tide at ho sponse farkosten som frakte ho rundt omkring dit ho måtte ville dra
The StigMeister Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 ps: det her e fin julegave fra Marita, på tide at ho sponse farkosten som frakte ho rundt omkring dit ho måtte ville dra Ho har sponsa sia dag 1 Va djævelsk billig! Hmm.. æ må tenke litt mann
hagenisse Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Har aldri før brukt paypal, og orker rett og slett ikke å sette meg inn i det. Gratulerer som vinner av lathans-prisen 2007! Det er ikke noe å sette seg inn i. Strengt tatt registerer man seg bare...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 hva vant jeg? uttrekkbart bord til stresslessn min? Stigmeister, KREVE DOKUMENTASJON!!
The StigMeister Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 hva vant jeg? uttrekkbart bord til stresslessn min? Stigmeister, KREVE DOKUMENTASJON!! Funke det me kvitering?
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Ja, og du, bensin telle ikkje.
M6 Bjørn Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Ingen problem å bruke paypal,registrer deg og sett opp en profil.Tar ikke så lange tiden å sette seg inn i hvordan det funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå