Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde et lite impulskjøp igår, bestilte M-Tech sideskjørt og bakfanger :roll: Riktignok kopi deler, men satser på passformen er OK.. Har etterhvert en del deler som skal lakkes, så må vel nesten få levert det inn til lakk denne mnd.

Driver å plukker litt i garasjen om dagen, skal bytte pakningene i siderutene bak, justere senkingen nøyaktig, bytte bremser foran, lage ny kasse til subben osv... Fant ut at jeg kunne brokoble forsterkeren, så nå fikk jeg litt mer trøkk og bedre kontroll over bassen :)

MEN, blinklyset mitt virker bare til høyre, noen som har en idé hvorfor. Har byttet sikring og relé og det blinker fortsatt bare på høyre siden :-? Sikringen røk pga jeg hadde dårlig kontakt i pæra bak og jeg prøvde justere den mens blinklyset sto på... Etter det virker det bare på høyre side :razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har funnet ut at jeg i vinter skal begynne litt på motoren. Har også funnet ut at jeg vil beholde bilen en stund til..

Dvs:

- M50 innsug

- Chip

- KN-filter med avskjerming

- effektanlegg + grenrør

Da burde man få hentet ut litt fra motoren også :)

Ellers ligger det M-Tech sideskjørt og bakfanger hjemme som venter på å bli levert til lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hentet litt deler idag som har vert til lakk:

-Framskjerm

-Sideskjørt

-Frontstykke

Bakfangeren skal jeg hente imorgen..

Hadde håpt på å få det montert før treffet på Jæger imorgen, men fikk beskjed om at jeg burde vente noen dager før jeg monterte :(

Et dårlige bilde:

DSC_0551Large.jpg

Forhåentligvis er det montert i slutten av uken :)

Bremser og innerskjermer ble byttet i helgen, så nå blir vel neste å bytte dekk :( Snødde jo idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil du har! Så på de første bildenen i tråden,

og syntes fargen så kjedelig ut, men etter at du har fått på svarte m-lister å diverse ble jo fargen helt rå å se på!! :) Blir gøy å se den med m-skjørter...

Kjipt med vinter dekk ja.. bytta selv i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmeris: Takker! Vingen er AC-Schnitzer, kjøpt på www.koed.no

BMWentusiasten: Ja tenkte å ta turen ned dit, så kan jo ta med de lakkerte delene du skulle ha ;) Tror jeg må skifte til vinterdekk før jeg kjører ned :( Grunnen til at jeg venter med å montere er jo for at det skal herde mer. Er jo lettere å lage striper med en gang, enn om et par dager..

Bimmersimen: Takker for det :) Ja jeg føler den har komt seg en del etter det ble svarte lister osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kan jo ta med de lakkerte delene du skulle ha

Ja de blir det jo særlig vits for nå :P

fått på M listene... klarte ikke dy meg... skulle jo egentlig vente til alt var lakkert...

Kjedelig farge?? jo jeg skal akseptere den meningen Bimmeris. Var faktisk også min første opplevelse av den. Etter bare 60/30 senk og m lister gjorde seg dramatisk og får samoa fargen til å forvandle seg fra en snill farge til en heftig farge... tross kontrastene... men nok og min i din tråd Frode :wink:

Er vel ikke mye mer som er modbart på bilen din når de siste delene faller på plass... da må man nesten begynne som Superbeetle med bur... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...