Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, det er det ikke. Har en tendens til å bytte ut tingene mine temmelig fort også så da baller det på seg. Hehe

Nå har jeg lyst på ny bil også.. Lurer på hvor dette skal ende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjip skade :-s har hatt en bil som ble slik...

kom på rundt 15000 med lakk og deler... pluss retting av rammevang, men det gjorde min bestefar, så det ble billig ;-) men det ryker nok 20 000 på dette ja :-s

Sinnsykt kjipt når sånt skjer..

Men 20,000 syns jeg var drøyt.. Spørs jo om en skal kjøpe alt nytt da, og sette bort jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjip skade :-s har hatt en bil som ble slik...

kom på rundt 15000 med lakk og deler... pluss retting av rammevang, men det gjorde min bestefar, så det ble billig ;-) men det ryker nok 20 000 på dette ja :-s

Sinnsykt kjipt når sånt skjer..

Men 20,000 syns jeg var drøyt.. Spørs jo om en skal kjøpe alt nytt da, og sette bort jobben...

hehe... jeg gjorde ALT selv! bortsett fra rettinga og sveisinga... men det betalte jeg 1000 kroner for... (en kamerat betalte 20 000 for samme jobben)

panser koster vel 2500+, skjermer 1500+, grillramme og grill 1500, frontsykke 600, m-techfanger 3000+, leppe 800, grøftelys 1000, alt plasten inni 1500,- (hvis det er knekt) lykter 2000++ radiator 2000, blir fort over 15000 dette... ;-) og nå regner jeg vel uorginalepriser også :-s

og så må vangen byttes, evt rettes og sveises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig riktig, men tror egentlig bare det er ytterst på rammevangen som er bøyd. Der den skal gi etter for å si det sånn.

Og panseret trenger ikke byttes. Grill og grillramme har jeg liggende som skulle vert montert men heldigvis ikke ble det. hehe.

Men resten har du nok rett i. Forutenom at jeg må sjekke hvor radiatoren lekker. Lurer på om det er nivåsensoren som lekker og da trenger jeg ikke bytte radiatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjip skade :-s har hatt en bil som ble slik...

kom på rundt 15000 med lakk og deler... pluss retting av rammevang, men det gjorde min bestefar, så det ble billig ;-) men det ryker nok 20 000 på dette ja :-s

Sinnsykt kjipt når sånt skjer..

Men 20,000 syns jeg var drøyt.. Spørs jo om en skal kjøpe alt nytt da, og sette bort jobben...

hehe... jeg gjorde ALT selv! bortsett fra rettinga og sveisinga... men det betalte jeg 1000 kroner for... (en kamerat betalte 20 000 for samme jobben)

panser koster vel 2500+, skjermer 1500+, grillramme og grill 1500, frontsykke 600, m-techfanger 3000+, leppe 800, grøftelys 1000, alt plasten inni 1500,- (hvis det er knekt) lykter 2000++ radiator 2000, blir fort over 15000 dette... ;-) og nå regner jeg vel uorginalepriser også :-s

og så må vangen byttes, evt rettes og sveises...

Ser den.. Men en kan spare mye hvis en klarer å gjøre litt selv, og en som har en bil av dette kaliberet er vel entusiast, og klarer ting selv..

:lol:For det dummeste jeg ser er pappagutter som vil sette bort å trekke opp kabler til sterioanlegg i en e30 tilogmed:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer jo selvfølgelig å demontere skjermer og montere ting selv. Er jo ikke helt hjelpesløs :P

Men retting og lakking får noen andre ta seg av. Det jeg kan gjøre selv, gjør jeg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer jo selvfølgelig å demontere skjermer og montere ting selv. Er jo ikke helt hjelpesløs :P

Men retting og lakking får noen andre ta seg av. Det jeg kan gjøre selv, gjør jeg selv..

er det jeg mener.. Lakkerer ikke store ting selv jeg heller, men om det er noe småtteri så selvfølgelig, men har jo utstyr til det også..

No Guts, No Glory!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... MEN husk, om du har det liggende, har du allerede kjøpt det ;-) hehe...

men får håpe bilen blir like fin som den var :-D

Ja, men de prisene har fortsatt ingenting med denne sammenhengen å gjøre, siden de ikke trenger å kjøpes :)

BMWEntusiasten: Ja, men vi får se hvor lenge jeg har den. Blir forhåpentligvis solgt til våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... MEN husk, om du har det liggende, har du allerede kjøpt det ;-) hehe...

men får håpe bilen blir like fin som den var :-D

Ja, men de prisene har fortsatt ingenting med denne sammenhengen å gjøre, siden de ikke trenger å kjøpes :)

såvidt jeg husker så snakket jeg om prisen på skaden ;-)

hadde du hatt en hel delebil, i samme farge, hadde det jo ikke kostet noe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...