Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp... MEN husk, om du har det liggende, har du allerede kjøpt det ;-) hehe...

men får håpe bilen blir like fin som den var :-D

Ja, men de prisene har fortsatt ingenting med denne sammenhengen å gjøre, siden de ikke trenger å kjøpes :)

såvidt jeg husker så snakket jeg om prisen på skaden ;-)

hadde du hatt en hel delebil, i samme farge, hadde det jo ikke kostet noe ;-)

Er du kun innpå bimmers for å kverulere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... MEN husk, om du har det liggende, har du allerede kjøpt det ;-) hehe...

men får håpe bilen blir like fin som den var :-D

Ja, men de prisene har fortsatt ingenting med denne sammenhengen å gjøre, siden de ikke trenger å kjøpes :)

såvidt jeg husker så snakket jeg om prisen på skaden ;-)

hadde du hatt en hel delebil, i samme farge, hadde det jo ikke kostet noe ;-)

Er du kun innpå bimmers for å kverulere?

er jo du som begynner å kverulere da smarten... det er du som kommer med ting som ikke er relevante for det jeg skriver...

om ting MÅ kjøpes eller allerede ER kjøpt, må det jo likevel betales for... så med tanke på skaden, har du allerede betalte for en del, men den må jo uansett handles for at du kan montere den....

samme som ///M emblemene, der det var referert til m bil, eller ikke... det er utvendig man har ///m emblemer... evt rattet da... men ellers er det lite inni som refererer til M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo du som begynner å kverulere da smarten... det er du som kommer med ting som ikke er relevante for det jeg skriver...

om ting MÅ kjøpes eller allerede ER kjøpt, må det jo likevel betales for... så med tanke på skaden, har du allerede betalte for en del, men den må jo uansett handles for at du kan montere den....

samme som ///M emblemene, der det var referert til m bil, eller ikke... det er utvendig man har ///m emblemer... evt rattet da... men ellers er det lite inni som refererer til M...

Viss du hadde sett det fra min side hadde du kanskje vert enig.

Jeg har kjøpt en grillramme og lakkert den. Skulle ha montert den for lenge siden, men har ikke kommet så langt. Hadde jeg montert den og den hadde blitt ødelagt nå, da hadde jeg vert nødt å kjøpe en ny og lakket den også. Det slipper jeg, ergo er jeg ikke nødt å bruke de pengene.

U see my point!? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått levert inn bilen på karosseriverksted. Det var ikke så gale skade. Var bare det punktet som skal gi etter som har gitt etter (logisk nok) Selve rammevangen er ikke skeiv.

Så da ble vi enig om at de retter rammevangen og "kasetten" som går på tvers over der, bytter radiator og sjekker ac-systemet.

De helvetes radiatorene er bare boss.. Lekker i ekspansjonstanken, og det gjorde den før dette skjedde.. Andre radiatoren jeg bytter nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa 2-3k for å rette, og så er det jo det andre. Det koster noen arb.timer å sjekke osv. Så regner med å måtte betale rundt 10 maks for alt. Vi får se når den tid kommer. Skal inn å snakke litt med de på mandagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilen er nå straks ferdig på verksted. De har retta rammevangen og byttet radiator. Kunne gjort det selv men de måtte av med den uansett når de skulle rette, så da lot jeg de like godt gjøre det. De skal sjekke AC systemet i ettermiddag, og så er den ferdig.

Har bestilt deler fra koed også så de kommer i slutten av uken, samt nye GT-splittere på ebay.

Da gjenstår det bare å få lakk på det, montere det og få lagt ut bilen for salg etter hvert. Tenkte å selge den når det våres :)

Da blir det enten nyere bil eller en pen E30. Alt etter hva som er på markedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt poenget med å bytte i en annen bil som er helt lik min egen :P

Neste bil jeg ser for meg er en E46 original M-Tech 2 med CSL felger :) har egentlig lyst på både coupé og touring. Hadde det dukket opp en Imolarød E46 coupé med komplett M-tech 2 + navi, harman kardon anlegg, sportstoler, "carbon"-interiør, moderat senk og grei km stand hadde det vert perfekt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...