Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

hvem hadde IKKE villet ha en slik E46 coupé da? Er enig i at e46 touring faktisk ER pene biler. coupe er rått det og. SKulle jeg hatt ny bil ville jeg klinket til å kjøpt meg en helt ny bil. En ny 3serie med M-pakke får man jo til hysteriske priser om man godtar en litt mindre motor. hysteriske var vel å dra litt i, men kontra noen år gamle E46'er så er det ikke ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt samme tanken med å kjøpe en E92, da E46 begynner å bli "gammel" Men aå er det er helt en annen prisklasse på E92, så det blir jo veldig mye penger. Men skal ærlig innrømme at jeg har siklet lenge på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16174625

Denne er også fin, men mangler navi og "proff lydanlegg"..

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16517489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, viss du vil ha E91 ja, men synes ikke de er like pen som E92.. Men om ejg skal ha en nyere bil og penger blir et stort problem så kan det være det blir en E91 touring på meg med M pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke klage på lønnen min altså, er jo på siste halvåret nå og til høsten tar jeg fagbrev så da satser jeg på videre jobb her. Det jeg tenkte var å se etter E92 til neste vår, da har jeg sikkert bedre økonomi.

En photoshoot må vi få tatt når sommerfelgene kommer på ja :)

Edit: Du må endre signaturen din til at det er en 97 mod du har :)

Edit: Regnet ut pris på en LeMans blå E91 318d stasjonsvogn med alt utstyret jeg vil ha, til den fine pris av 548.460kr :shock: 171.000kr i ekstrautstyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekken er på, men ikke sideskjørtene (heldigvis), skal jo bytte skjerm så slipper å gjøre det to ganger nå. Ang signaturen tenkte jeg bare på at det var en 97 mod og ikke 96 du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må du få på etterhvert :)

snart vår i luften...

Er klar over det, må bare få delene fra koed først. Og så skal jeg ringe lakkerer imorgen slik at jeg får ordnet med lakkering. Skal ta litt rust som har komt frem i ene hjulbuen bak samtidig også. Tipper bilen er "ferdig" om en mnd elns.

Stod 1996 i signaturen min, men det er en 1997 modell...

Til de som liker å kommentere ting i ettertid...

Ja det var derfor jeg kommenterte det, sånn at det ble riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen hentet. Såg bra ut. Har bytta radiator og fått fylt på gass på AC-anlegget i tillegg. Fikk time til lakkering 23. Mars. Hadde jeg tenkt på det litt før, så hadde jeg bestilt time samtidig som jeg var inne med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja, ting går sakte framover. Frontfanger osv skal til lakk når jeg kommer hjem igjen fra havet. Satser på det blir mandag 30. Mars. Så da blir den komplett igjen. Har også fått tak i TUV papirer til felgene mine med den dekkdimmen jeg har påmontert nå. Papirer med 8" foran og 9" bak. En stor takk til Bergen Bilelektronikk (som har kjøpt Quality Auto Import) som sendte papirene på mail bare timer etter jeg forespurte de. Styling-Tech svarer jo ikke på mail så.. :roll:

Så da blir det bestilt time til godkjenning når bilen er klar og sååå blir bilen lagt ut for salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...