Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Bilen er rettet og alle delene er innkjøpt og tilpasset, så nå står bilen uten noe karosserideler fra vindu og framover. Delene blir levert til lakk på tirsdagen da de ikke har hatt tid å lakke før det. Så gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før de får lakket delene mine.

Har også borret hull i kanalene og tectylert hullene, så det er klart for å montere sideskjørtene også.

Har vert mye offshore i det siste så har gått veldig tregt... :(

Edit: Kan ta noen bilder imorgen om det skulle være interesse for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder, har jo demontert det meste, så det ser litt tomt ut :P

Fikk byttet pakningen rundt førerdøren (kostet 2200kr!!!!) Her er grunnen:

DSC_08211024x768.jpg

Ellers av fronten:

DSC_08251024x768.jpg

DSC_08261024x768.jpg

DSC_08271024x768.jpg

DSC_08281024x768.jpg

Rustne skjermer (har bare tatt bilde av det værste:

DSC_08321024x768.jpg

DSC_08341024x768.jpg

Men har iallefall fått på sommerfelgene bak, godt å ha noe som bygger litt mer enn vinterfelgene:

DSC_08311024x768.jpg

Og til slutt, noen som vet delenr til den slangen som går utenpå ledningene her, markert med rødt. Klarer absolutt ikke å finne den på GS, og jeg skulle hatt ny siden den er kappet av tidligere eier.

DSC_08131024x768.jpg

Så nå skal delene til lakk på tirsdagen, og så blir det enda mer venting...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen skader på felgene i kræsjen.. Var kun høyre rammevang og litt av skjermen som ble tatt. (godt jeg ikke hadde større fart)

Det kan se ut som nr 10 der ja :) Takk for hjelpen!

Edit: Eller det er 13.. Får bare kjøpe begge og se. De var jo ikke dyre akkuratt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke diffbrems. Det er comfort-seter i bilen, de er gode å sitte i men kunne godt hatt litt mere sidestøtte. De har "normal" slitasje på sidene som nesten alle eldre biler har, men ikke mye.

Har servicehefte, man kan vel ikke kalle det komplett, for det mangler service mellom 83k og 130 tror jeg det var. Men det er fyllt i etter det.

Bilen blir vel klar ikke denne uken men etter det forhåpentligvis. Tenker å legge den ut til 135.000 og se hva jeg får for den. De andre 328 som ligger ute har så sykt varierende prisklasse så aner ikke hva jeg kan kalle en forsvarlig pris :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

187.000km sånn ca..

Nei, men 170 er jo altfor mye for en ombygd 328 i mine øyne. Får bare håpe ikke prisen er avskrekkende, det er vel omtrent den samme summen jeg har spandert på bilen også, etter jeg kjøpte den :shock::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...