Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for de! :)

Øyelokkene skal byttes til noen mindre.. men jeg syns den blir litt kjedelig uten noen i det hele tatt.

Lurer på om jeg skal prøve å kappe av de nye jeg har kjøpt slik at de blir noelunde lik som de man får til E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert å handla litt til bilen idag, tenkte å prøve Meguiars :) Så det blir vel polering når været tillater det.

DSC_0292Large.jpg

Et par bilder når bilen var nyvasket, selv omd et ikke ser slik ut etter 1km...

DSC_0275Large.jpg

DSC_0278Large.jpg

DSC_0282Large.jpg

Bytta girstang igår, og fant ut at koed hadde sendt meg en original girstang i stede for shortshift. Men uansett så gjor det ingenting for det var herlig å få bort den gamle korte stanga.

06022008071Large.jpg

Gammel vs ny:

06022008072Large.jpg

Før:

DSC_0285Large.jpg

Etter:

DSC_0289Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad|os: Altfor lav, skjønner ikke hvorfor noen kapper den så mye. Eller kapper den i det hele tatt..

///Mysild: Hæ?

HappyHenke: Vet ikke helt. Har jo justerbart og glemte jo selvfølgelig å måle før jeg monterte. Men tror det er ca 50mm foran og ca 30mm bak. Neste mnd skal jeg bestille nye felger så skal tilpasse mer da. Hadde tenkt å senke 20mm til foran og 10mm til bak. Så du har bare med å kjøpe senkeskåler å senke din 10mm ytterligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi shit... hehe... testa aldri linken... hehe... gå på e36, tuning og optimereing og finn shortshift... så ser du at du har fått kort giringa... altså m3 stanga... den orginale stanga er like lang, men hullet som skal til girarmen er helt inntil kula ;-)

edit: shortshift image_124_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Er dette M3 stanga?

Da var det montert shortshift fra før av da, men det føles jo ut som at når den er i første så har jeg hånda i motorrommet og i 2. så er hånda i baksetet :D:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad|os: Altfor lav, skjønner ikke hvorfor noen kapper den så mye. Eller kapper den i det hele tatt..

///Mysild: Hæ?

HappyHenke: Vet ikke helt. Har jo justerbart og glemte jo selvfølgelig å måle før jeg monterte. Men tror det er ca 50mm foran og ca 30mm bak. Neste mnd skal jeg bestille nye felger så skal tilpasse mer da. Hadde tenkt å senke 20mm til foran og 10mm til bak. Så du har bare med å kjøpe senkeskåler å senke din 10mm ytterligere ;)

Hehe ja tenkte på det. Men var redd det skulle bli litt for lavt med GT splitters. Men nå er jo jeg uber skeptisk til høyden på bilen da :P , trodde først at 60/40 ble for lavt, men det gikk jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og egentlig, men når du ser hvor høy E36'ene er originalt så går det fint med 60/40. Slik jeg har det nå, har jeg vert nedi en gang med ene splitteren pga en stor grope på en grusvei. Ellers går alle fartsdumper helt fint uten å måtte begrense farten mer enn det som er "normalt".

Dessuten så er man ikke alltid "den ene centimeteren" ifra å ta nedi hele tiden. Er nok mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...