Gå til innhold

Min E36 328i Coupé


Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Lite som skjer om dagene da jeg venter på felgene enda. Ellers har jeg time til EU kontrollen førstkommende fredag, og det satser jeg på skal gå helt fint.. Forutenom mangellapp på senkesettet som skal inn i vognkortet den 16 april :)

Tenker det blir en liten bestilling hos koed i begynnelse av neste mnd. Nye bremser og diverse annet pynteri og snask..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått lagt inn en bestilling hos koed.. Bremseklosser, bremseskiver, håndbrekk + litt deksel og småtteri..

Time er bestilt hos SV for å få inn senkesettet 16. April, så satser på det går bra.

Venter fortsatt på felgene også, kjedelig at det tar så lang tid! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har felgene omsider komt. Det ble rått! Endelig.. Skal ta noen bilder når været tillater det. Men her er to dårlige bilder vertfall.

DSC00044.jpg

DSC00052.jpg

I tillegghar jeg fått diverse deler fra koed også. Diffusor til originalfangere bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker ;) Øyelokka er i tankene, men muligens det blir noen mindre i stede for å ta de av..

Det er faktisk god klaring bak pga det er littegrann strekk, og den er ikke altfor senka bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen nye som er vesentlig mindre enn de som står på, så det blir vel å få lakkert de og så prøve. Muligens jeg tar av de som er på nå i mellomtiden og ser hvordan det blir ;)

Keskin er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...