E36 Seidl Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Har du bryter til nødblink og elvinduer(4x)?Evt pris på dette? Klarte såklart å ødelegge mine under demontering i satd. ja jeg har det 200kr+frakt sendes med brev slikt.
Grasatfahrer Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Fikk du solgt elektronikken til EDC? Vist ikke så har jeg en kamerat som er interesert . Foresten det funket bra de boksene jeg kjøpte med deg så nå har jeg vindusviskere igjen .. Det var foresten bra jeg tok alle da det er den grønne boksen som er styre boksen , mens den svarte er for relee .
E36 Seidl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Fikk du solgt elektronikken til EDC? Vist ikke så har jeg en kamerat som er interesert . Foresten det funket bra de boksene jeg kjøpte med deg så nå har jeg vindusviskere igjen .. Det var foresten bra jeg tok alle da det er den grønne boksen som er styre boksen , mens den svarte er for relee . Hei Var bra jeg sente riktig da. har elektroniken enda ja. det er vel hele ledningsnettet sikkert. går jo inn i det.
E36 Seidl Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 har du bremser bak igjen? Skal ikke selge bremsene.
Grasatfahrer Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Fikk du solgt elektronikken til EDC? Vist ikke så har jeg en kamerat som er interesert . Foresten det funket bra de boksene jeg kjøpte med deg så nå har jeg vindusviskere igjen .. Det var foresten bra jeg tok alle da det er den grønne boksen som er styre boksen , mens den svarte er for relee . Hei Var bra jeg sente riktig da. har elektroniken enda ja. det er vel hele ledningsnettet sikkert. går jo inn i det. Hele ledningsnetter er ikke nødvendig .. Er egentlig kun den boksen som står/stod nær batteriet som han er på jakt etter. Den er sort og har røde kjøleribber. Vist den følger med så er det sikkert ingen problem å ta med en klyse ledninger også ..
E36 Seidl Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Fikk du solgt elektronikken til EDC? Vist ikke så har jeg en kamerat som er interesert . Foresten det funket bra de boksene jeg kjøpte med deg så nå har jeg vindusviskere igjen .. Det var foresten bra jeg tok alle da det er den grønne boksen som er styre boksen , mens den svarte er for relee . Hei Var bra jeg sente riktig da. har elektroniken enda ja. det er vel hele ledningsnettet sikkert. går jo inn i det. Hele ledningsnetter er ikke nødvendig .. Er egentlig kun den boksen som står/stod nær batteriet som han er på jakt etter. Den er sort og har røde kjøleribber. Vist den følger med så er det sikkert ingen problem å ta med en klyse ledninger også .. Kan se om jeg finner den boksen jeg.
E36 Seidl Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 km stand??Sto 260 000 på telleren.
Sharif Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 har du solgt motor og gir? isåfall hvor mye skal du har for det?
Matsi11 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hey. Lurte på om du fortsatt har motoren til salgs? Og evt. hvor mye hester den gir, og om den ennå fungerer?
E36 Seidl Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Har motoren enda ja. den er 343hk orginalt. og den fungerer fint. går som ei klokke. tenkte 30-35000,-for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå