Gå til innhold

E30 320\325 med kvasskam, porta topp. **NYE bilder**

andybooy
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, nei er ikke noe prob me dette euok tullet;) men, 30 får en strøken 325, joda, men da er ikke den,porta,slipa,plana, "chippa" og slikt:p å neppe NY lakert;) følger også med 12 felger med dekk, så syns ikke det er verst pris jeg, i og med at bilen har en del deler og slikt med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ska gokjenne de får? man ser jo ikke forsjellen:p gokjenning koster penger, men hvorfår betale for noe som man ikke kan se? er jo som å kjøpe seg luft lr noe:p

hvis den som stopper deg har litt peil. så veit han at det står på motoren 2,0 2,3 2,5 osv osv men nei ser jo ikke forskjell med mindre han veit hva han skal se etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns 30k er litt mye forlangt for denne bilen, for interiøret så ikke bra ut og vingen bakpå er ikke nødvendigvis noe som hever prisen 5k..

bilen er ikke godkjent senket 40/40, ikke godkjent motorbytte og det var ikke voldsomt med utstyr på bilen, så skal u få solgt denne må du ned i pris..

er nok ikke eu som er den største bekymringen tror jeg, heller det å få igjen 30k for den.. ;)

lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sakt vingen hever 5tusen, interjøre? hva er galt med de? er en stol som er slitt, men jeg har jo sakt jeg har nye stoler, så hva er galt me interjøre? ingenting. men, bilen er NY lakert, å de senker ikke akkurat prisen, får de er ikke en rust flekk på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...