andybooy Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 hehe, nei er ikke noe prob me dette euok tullet;) men, 30 får en strøken 325, joda, men da er ikke den,porta,slipa,plana, "chippa" og slikt:p å neppe NY lakert;) følger også med 12 felger med dekk, så syns ikke det er verst pris jeg, i og med at bilen har en del deler og slikt med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 ska gokjenne de får? man ser jo ikke forsjellen:p gokjenning koster penger, men hvorfår betale for noe som man ikke kan se? er jo som å kjøpe seg luft lr noe:p hvis den som stopper deg har litt peil. så veit han at det står på motoren 2,0 2,3 2,5 osv osv men nei ser jo ikke forskjell med mindre han veit hva han skal se etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 har man litt peil ser mang veldig enkelt forskjell på en m50b20 og en m50b25! kjenner igjen størrelsen på belgen til innsuget med en gang! er omtrent alltid det første jeg ser på når noen åpner ett panser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 såvidt jeg har forstått er ikke e30 levert med verken m50b20 eller m50b25, desuten når man har bare en av delene fårran seg, kan man ikke sammenligne me noe fra en annen motor:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 syns 30k er litt mye forlangt for denne bilen, for interiøret så ikke bra ut og vingen bakpå er ikke nødvendigvis noe som hever prisen 5k.. bilen er ikke godkjent senket 40/40, ikke godkjent motorbytte og det var ikke voldsomt med utstyr på bilen, så skal u få solgt denne må du ned i pris.. er nok ikke eu som er den største bekymringen tror jeg, heller det å få igjen 30k for den.. lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 har aldri sakt vingen hever 5tusen, interjøre? hva er galt med de? er en stol som er slitt, men jeg har jo sakt jeg har nye stoler, så hva er galt me interjøre? ingenting. men, bilen er NY lakert, å de senker ikke akkurat prisen, får de er ikke en rust flekk på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 du skriver som en jævla idiot på 12 år , beklager jeg blir irritert på å lese det!! kul bil gå litt ned i pris så får du den nokk vekk.. Ny lakert ja , hvem har lakkert osv ? hvor er jobben før lakkinga gjort , var det rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 hehehe, jeg driter i hvordan jeg skriver, kansje derfår, ikke alle som er så jævla intr i hvordan di skriver:p den er lakert til et filma, di jore alt av jobb, er lakka i lakkboks vell:p ikke noe amatør lakking;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 jamen folk vil gjerne forstå hva du skriver? du vil gjerne folk skal forstå hva du skriver i en salgs annonse? eller driter du i det+? tenkte hvor(på ett laker firma eller hjemme greie) ikke ute eller inne, , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 hehe, nei, jeg bare bryr meg ikke om hvordan jeg skriver. jeg skrev ikke om den ble lakka inne lr ute! jeg skrev den ble lakert til et filma! tviler på at di står ute på en åker eller en motorvei eller noe å lakker:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 hohoho. tru dæm står på ein åker å lakkere æ ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Hvor bor du a? er på utkikk etter bmw e30 men ikke hvis det er altfor laaaangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Ørland er det ikke? Vest for Trondheim... 7.5 time fra deg ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 ørlandet er ca 1 time kjøring fra trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 du skriver som en jævla idiot på 12 år , beklager jeg blir irritert på å lese det!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå