Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vore på verkstede i dag og..

fått lagt opp bermserøyta på svingarmane, montert på t-stykket og kopla i samen alle bermserøyra.. montert i de nye bremseklossane i caliptrene bak. ikke sett de på enda p.g.a jeg mangler ene justeringsskruen til håndbrekken + jeg fant ut at bremseskjolda motte byttest.

satt på nye ledd stag på stabilisatorstaget framme.

har vore å fått takk av dekka på asa felgane..

skal lakkast i neste veka sansynleg vis.

tok av gts fangaren bak. skal sveise siste hulkla jeg har skåret ut bak og så skal jeg sveise i staget som skal stive av dempartorna baki.

skal og lage til hurtigkoplingane for bakfangaren + jeg skal poppe fast aluminiumsruglepalter rundt hele ræva.. kanten på platene skal gå opp til det hvor den orginale bakfangaren begynne.. tryr det kan bli kult og da kan jeg velge om jeg vil kjøre meg gtsen eller org fangar.

er usikker på om jeg skal lakke felgene med valig lakk eller om jeg skal pulverlakkere de siden jeg har tilgang til det.. ???

luszsua6udireh335d75.jpg

4vqshzthkexm2nvwmenv.jpg

vrsc7oxedqvuvnf67g6z.jpg

z17gzrw7rnkvtpoazapc.jpg

Skrevet

det er faren til en kompis av meg som pulverlakkerer. han jobber på en plass der de lager smijern og har maskin som pulverlakkerer dette skijernet.

syns ikke fangerene er di kuleste jeg heller men m3 front skal bestillast.

jeg motte ha fanger bak. p.g.a har kutta vekk noe av nerde del av karossoriet bak. va hos sponsorene mine å henta alu rugleplate som jeg skal poppe på rundt hele nedre del av karrosoriet bak, under der hvore orginal fanger henger. :P

i går lagde jeg og til ny brønn på v.s bak av bilen, begynte og å lage til røyret som skal veisest fast baki for å stive av dempartorna baki. :D

i dag skal jeg på en dele butikk å kjøpe nytt ene bremsecalipteret, p.g.a ene va defekt. og så må jeg ha ny begge bermseskjolda.

noen som har to stk. pene til salgs uten rust.?????? :D

Skrevet
det er faren til en kompis av meg som pulverlakkerer. han jobber på en plass der de lager smijern og har maskin som pulverlakkerer dette skijernet.

Type i bygdo (Hamre?) eller gjer dei sånt andre plasser og :)

Skrevet

å faen .. du e jo fra etne du og ja.. såg ikke det er,, hehe :D . ja det e på hamre dei pulverlakere.. ska snakka me han så styre me lakeringo i måro.

har vore å henta nytt calipter i dag. :D

lakka d og gjort d klart.

bestilte nye bremseskjold og ene justeringskruen til håndbremsebanda,

sveiste til hurtigkoplingane og laga til aluplata som skal poppast fast bakpå bilen.. motte se hvordan det ville ta seg ut.. eg litt usikker på om jeg ska ha d men.....

38upjpulq64dfxrhfsp5.jpg

ydd1f6r2bdheb1rucqlf.jpg

Skrevet

i dag fekk eg på bremsen og sett på hjula. skal kjøpe lakk i måro.:D

kunne ikke pulverlakkere felgene der jeg hadde tenkt å gjere d :( p.g.a felgene motte ha en spesiell frorbehandlig. den forbehandlingen kunne d ikke gjøre der, så da får jeg pakke den med sprøyte og håpe på at der funker , viss jeg gjør det skikkelig.

Skrevet

Åssen er det egentlig rieger fangerne er montert på bilen? Laga en egen stål bjelke du henger den utenpå eller? Er jo ikke likt som på e34 værtfall..

Skrevet

jeg har limt fast 4 vinkler i alu med sikafleks.men i morgen skal jeg borre hull i fangerane og lage til hurtigkoplinegen.

i dag har jeg vore og fått blandet meg lakk..

fargen ble rallysvart matt , ( oversatt fra tysk :wink: )

han som blanda lakken viste meg en fare tst og jeg trur dette kommer til å bli kanon tøft.

fargen er ikke for matt og med eit snev av klarlakk.

:D

i dag lufta jeg og ferdig bremsen bak og satte bilen på hjula..

har sett på senkefjørene bak som skal stå på under godkjenning ( alt for høye =p ) var og å fekk tak i en orginal bakfagar som jeg skal ha når jeg ikke vil ha på stylinga.. blir orginal look til å begynne med trur eg.

på mandag kjem broderen og skal lakkere bilen. :D

her er noen bilder fra i dag :D

nyjcvdbcjuu0lz9m7uh5.jpgv1jk4k2kc3o8ciicffqj.jpg

Skrevet

suldal billakkering driver ikke med pulverlakkering. de har berre vanlig lallering.

i dag kjem ein kompis som har kjøpt seg ny bmw, e46 318 d på besøk. jeg skal rette en bulk for han som han fekk i ene sidedøra bak p.g.a han ikke overhold vikeplikt :oops: =p.hehe

Skrevet

Blir spennende å se resultatet etter at lakken er kommet på ;D

Har kommet i gang med e30 prosjektet mitt å nå, ribba alt invendig å det meste utvendig, er bare ett kjørbart karosseri nå.

Så din bil gir meg motovasjon :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...