Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du elruter? går uten også... tenkte coupe jeg... for det har du ikke utifra årsmodell... hvis ikke så er det bare å kjøpe haynes boka og skru ut rutene... da får du det fint og gjevnt... til en tiendel av prisen ;-)

Skrevet
Jeg har nettopp fått bilen min igjen fra mobilglass i bergen!

Har sotet alle rutene helt frem. Ble utroligt bra i hvertfall..

Og du betalte? Broderen lurer på å sote alle rutene på 4dørs E30en sin.. Og da er mobilglass i bergen en kanidat 8)

e30 er jo en bil med pakninger på vinduene. disse kan vel brukes om igjen (legge et lag med tech7) rutene på e30 er også så flate (inkl) bakruten) at jeg tror dette må være en av de letteste bilene å legge selv. men da å ta ut rutene først.. vet ikke.. men jeg tenker på legge solfilm på når jeg bytter til lexan ruter.. :wink: og da tenkte jeg å gjøre det selv.

Skrevet

Og du betalte? Broderen lurer på å sote alle rutene på 4dørs E30en sin.. Og da er mobilglass i bergen en kanidat 8)

e30 er jo en bil med pakninger på vinduene. disse kan vel brukes om igjen (legge et lag med tech7) rutene på e30 er også så flate (inkl) bakruten) at jeg tror dette må være en av de letteste bilene å legge selv. men da å ta ut rutene først.. vet ikke.. men jeg tenker på legge solfilm på når jeg bytter til lexan ruter.. :wink: og da tenkte jeg å gjøre det selv.

Ja det er mulig det..men noe "sjabby" hjemmesota greie er ikke aktuelt. Hvor kjøper dere solfilm da? Regner ikke med det er biltema sin liksom :P ? Hadde jo vært morro å sett hvor bra det går an å få det til.. bilene står jo vinterlagra nå uansett..

Skrevet

tror jeg vile snakket med dem selv om pris. det varierer fra modell til modell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...