Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ikke noen andre plasser å legge denne.. men er det mulig å lage en bumpeknapp sånn at vi slipper å måtte skrive bump? grådig irriterende å lese tråder som er bumpet mye- også hvis en er interessert i svar på topic, og ser innom tråden, spesielt når bimmers er så tregt, også er det bare en ny bump..

hvis da de "bumpede" temaene får feks grønn istedet for orange.. så er det lettere å bruke forumet.. :wink:

bare et forslag.. 8)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

tipper det bare blir rot, mange uinteressante tråder som kommer først.

i salgstråden er jo tanken god, men da blir det nok et kappløp om å bumpe mest og til stadighet ligge på førstesiden

Skrevet

Tror ikke søkingen er det største problemet.

Det er mye bedre å legge til ny/mer informasjon, endre pris etc. slik at tråden blir interresann for flere brukere. Da vil den holde liv i seg på en mer givende måte enn de der bumpene som det fort kan bli for mye av..

Skrevet

Folk bumper i hytt og gevær ser jeg. Til og med etter at folk har påpekt at info f eks mangler.

Det som også er en idè, som ikke mange tenker på, er at det faktisk er mulig å slette(så sant ingen har postet etter deg)/redigere innlegg. Så slipper du ha en salgs annonse med 4-5, og gjerne også 10 bump poster etter hverandre.

Forslaget til trådstarter tror jeg forsåvidt bare blir rot. Folk må egentlig bare bli flinkere til å lage ordentlige topicer her inne og ikke minst gode nok salgs annonser.

En ting rettet mot adm/mod:

-Hva med å bare slette/stenge tråder med for dårlig topic/innhold? Evt advarsel, så stenging. Er så lei av "hjeeeeelp", CAPSLOCK og skrike-tråder her inne nå!

Skrevet

..og da kan de gjerne bli kastet ut, noe som praktiseres på mange andre forum jeg har deltatt på. Ingen forumskikk, ingen forumtilgang.

Hardt å brutalt :lol:

Skrevet

En ting rettet mot adm/mod:

-Hva med å bare slette/stenge tråder med for dårlig topic/innhold? Evt advarsel, så stenging. Er så lei av "hjeeeeelp", CAPSLOCK og skrike-tråder her inne nå!

Det er det selvsagt Gunnar som bestemmer, men jeg er litt enig med deg. Vet det blir praktisert på enkelte andre forum.

Skrevet

OG dere må ikke Glemmte , at da må faktisk folk sitte å døgnerundt å gå igjennom poster får se om de skal slettes! JIppi, syns jeg ser noen har tid eller gidd til å gjøre det!

Skrevet

dessuten er ikke problemet med skriking osv på bimmers like stort som på mopedportalen og batportalen.. prøv å heng der i noen uker! :)

men tipset ang å bare redigere ska jeg ta med meg.. :wink:

Skrevet
OG dere må ikke Glemmte , at da må faktisk folk sitte å døgnerundt å gå igjennom poster får se om de skal slettes! JIppi, syns jeg ser noen har tid eller gidd til å gjøre det!

Øh? Det gjør jo moderatorene allerede..

Skrevet

Øh? Det gjør jo moderatorene allerede..

Ja jeg syns jeg ser?de sletter når de kommer over ting! men ikke faen om de har tid til å innom vær eneste topic som kommer ut på bimmers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...