///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 2k for armlenet, konsoll, og skoffene og frakta hmmm... prøv å få tak i interiørfargen... hvis ikke kan du kjøpe konsollen og så evt kjøpe ny pute har bilder, men ikke med armlenet montert men skal snart legge ut bilder av den når bilen er vinterklar... så da kan jeg slenge ut et er for mørkt nå
bimmert Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg har den ovenfor. Grå plast dog. Selve puta får du kjøpt på GS for en høvding, eller evt finne en brukt. Så blir jeg kvitt den konsollen min også mye skal du ha for din? er grått i min. regner med den passer sedan?
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 btw kazy... hvis du trykker på linken min.... så går du på side 5, der ser du det ligge på den slitne studenthjemssofaen
faltro Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Hei. Hvis bimmert ikke kan bruke denne er jeg interesert i den.
-Anders- Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Skal ha 500 for midtkonsollen, + feste til armlene. Men har mulig en interessent som skal ha det meste jeg har av grått interiørplast. Venter på svar fra han. Vil helst blir kvitt så mye som mulig av det jeg har liggende. Send meg en pm så jeg kan kontakte deg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå