Rogeren Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Har en doning med lang mangellapp, og selger den derfor i deler... Det er med 17" felger uten dekk, usikker på om det er tsw blade eller lignende. http://www.eliteone.com/wheels/blade.jpg står en skadet iS leppe på den og. koni dempere bak, nye fjærer bak. Kan selge den hel og hvis noen betaler godt, da jeg tenkte jeg skulle beholde tanken... Motoren går fint, og virker pigg og grei. 5 trinns manuell, ikke servo, ikke diffbrems, men check-kontroll og takluke, brytere og ser ut som om det er opplegg for elvinduer, men manuelle heiser i dørene. En del anleggsgreier i den, høytalere, delefiltre, signal og strømkabler. Ikke spiller. Men fjernkontrollen er der........
tek Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Hvordan er interiøret? og farge? *Er på jakt etter midtkonsoll fremfre del (elektriske vinduer) *Midtkonsoll bakre del med askebeger *Listen under speedometeret *Klokke/kjørecomputer *Lysbrytern (med tåkelys brytere) (evt. ramma også hvis denne er løs) *Innstegslisten (den inderste) på h. side som går fra dørkant og ned til gulvgteppet (er en cabriolet, usikker om denne passer) farge sort
Rogeren Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 hmm... usikker... Er i hvert fall brytere og slikt til el vinduer i midtkonsollet. Er vanlig analog klokke i den, listen tror jeg er grei, lysbryter likeså. ikke peil på innstegslisten og bakre del midtkonsoll, kan se i morgen...
Prodigy Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Er det todørs? I så fall, har du shadowline vinduslister?
Jealous_much Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Har du komplette fester, ramme og de luftinntaka nede ved tåkelysa?
Stian Børresen Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 2 eller 4 dørs? skulle hatt meg en prosjektbil igrunn.. har du bilder av bilen? hvor mye rust er det på den?
Rogeren Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 2 dørs. litt rust, begge jekkfester f. Har en som skal se på den i morgen...
MGR Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 har ikke lyst til å kappe av bakplata? alt det under bakfangeren? og sende det til meg?
mort Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Kan du skaffe bilder av den?? Sterkt intr i heile bilen Morten 95177047
Reset Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 jeg er interisert i gulvteppe ditt komplett, pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå