Steffan C Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Japp, fortsatt tilsalgs.. har nå også framstoler..Bilder kommer.. Dr_S: Jeg tolker dette innlegget som forseter & bakseter til salgs! Se å kom deg opp til Akershus å hent disse, ikke hver dag det er skinn stoler til din bil til salgs .
Dr_S Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Steffan, han endret første innlegget sitt den 29.12 .... Ja, de hadde ikke vært dumme i touringen
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 Alt er tilsalgs for den rette prisen såklart.. Sidestøttene til bakseteryggen er oxo med, vart bare ikke med på bildet. kom m seriøse bud, eller ikke by i det hele tatt.. Bor ca 7mil nord for oslo.. Er mye borte om dagen pga sykehusbesøk. Men noen som er særiøst int, så skal vi alltids fikse så int kan titte.. Mvh Tom egil
Rotrex Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Alt er tilsalgs for den rette prisen såklart..Sidestøttene til bakseteryggen er oxo med, vart bare ikke med på bildet. kom m seriøse bud, eller ikke by i det hele tatt.. Bor ca 7mil nord for oslo.. Er mye borte om dagen pga sykehusbesøk. Men noen som er særiøst int, så skal vi alltids fikse så int kan titte.. Mvh Tom egil Har sendt deg PM
andreee Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 fine seter , hadde jeg trengt så hadde jeg kjøpt med en gang!
StrexX Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 kjenner selger godt, kan gi beskjed om at du er seriøst interessert og har prøvd å ta kontakt!
Klinz Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Kjempe greie! Spørs jo litt på pris og, men eg like de interiøret svært godt:-)
andreee Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 folk som trenger baksete? gjerne hull eller skada ?
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 folk som trenger baksete? gjerne hull eller skada ? HUH???
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 diffuser føler med ja, ligger v siden av skjørtene.. Du ser den på det bilde vaffal.. Alle delene er orginale bmw deler, ikkno plast juggel.. Bare å komme med bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå