Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

NICE!!

Monte Carlo er sykt tøft! Skulle gjerne hatt en slik selv, da i sort med noen feite bakhjul.. en ørliten smule harry vil nok mange si, men fortsatt skikkelig gromt.

Har du planer om å ha den som bruksbil? Lov å spørre hva noe slikt koster?

Hehe, takk :D Trenge kje være harry av den grunn. For meg så e f.eks volvo 240 me masse plastikk og donkadonkadonka så alt dirre, 3000 wonderbaumer i speilet og terninger mer harry.

Ja bilen skal være bruksbil, og eg fikk den for en utrolig go pris. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det med å gjøre kupp, Astri ;) Hehe :)

Skikkelig grom-bil altså! Får lyst på noe stort og tungt med V8 selv nå, hehe.

Bare lommeboka som ikke tillater det enda, spesielt med dagens bensinpriser på nærmere 13,5kr/l.. :(

Hehe, takk :D Satte jo bimmerten for salg flere ganger men trakk meg da eg aldri fant den rette bilen å erstatte den med. Men da eg ramla over monte carloen så måtte eg bare slå te. Har digga de bilene, spesielt med det karosseriet siden eg va iallefall 8-9 år gammel, så va vel kanskje på tide å oppylle en ungpike drøm ;)

Det e kje mer enn en 305 maskin, så den bruker faktisk ikkje så værst på mila, så det skal eg klare å leve med. Ser og positivt i at det er motorvarmer i den, så masse ubehagelige kaldstarter om vinteren skal og unngås for å spare maskinen for mye vondt ;)

I dag fikk den en go vask for å fjerne aska som kom med regnet de siste dagene, så det godt på den hvite lakken. Så nå e den klar for å hente prøveskilt i mårå og en go kjøretur til verkstedet for eu godkjenning. Wish Me Luck ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ah, fins det noe bedre en og se på damer som brenner litt gummi? :lol:

Fin ny bil du har fått deg! Synd jeg ikke fikk solgt mine biler før du solgte din :wink: Håper den nye eieren tar godt vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette et bmw forum :-s

Om det plager deg at eg ikkje har bmw lengre og fortsatt henger her på bimmers og legger inn noe annet enn bmw i min egen tråd så syns eg du ska la være å kikke i denne tråden og heller se på noe annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, fins det noe bedre en og se på damer som brenner litt gummi? :lol:

Fin ny bil du har fått deg! Synd jeg ikke fikk solgt mine biler før du solgte din :wink: Håper den nye eieren tar godt vare på den :)

takk, me kan vist me vil ;)

Ja du gikk glipp av en kjempe bil der ;) Men nye eier virka iallefall strålende fornøyd, og ovde han sku ta godt vare på den, så trur den har det bra nå og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på alt jeg, men synes bare det er tåplig å holde liv i tråden når den er solgt med å legge ut bilder av harry amcars :lol:

Hahaha, harry amcars du... jaja, noe negativitet e vel å forventa av det lokala e30 miljøet her, kom kje som et sjokk. Og ja det e fortsatt liv i denne tråden, så bite me! Gretne unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...