Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Ser på alt jeg, men synes bare det er tåplig å holde liv i tråden når den er solgt med å legge ut bilder av harry amcars :lol:

Jeg syntes det var morro se hva Astri har handlet seg etter bimmern. Ønsker henne velkommen tilbake med ny bimmer. Nå som du vet dette er det vel bare styre unna tråden og slutte irriettere deg Leif Harald, he he :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på alt jeg, men synes bare det er tåplig å holde liv i tråden når den er solgt med å legge ut bilder av harry amcars :lol:

Jeg syntes det var morro se hva Astri har handlet seg etter bimmern. Ønsker henne velkommen tilbake med ny bimmer. Nå som du vet dette er det vel bare styre unna tråden og slutte irriettere deg Leif Harald, he he :lol: .

Takk Glenno. Sjøl om det e noen som absolutt må vise seg med å sutre, så vet eg at fllertallet her inne e fantastisk greie folk som har tatt godt imot meg både her inne og på treff. Må si at bmw miljøet på andre sida av fjellet e mye mer motagelig for noe annet enn e30 med pustehjelp enn her Derfor eg fortsatt holder meg her på forumet med eller uten bimmert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe va veldig da. nei bilen e langt i fra harry. ;)

Kan det ikke være det samme om noen syns den er harry?

Du får aldri alle til å ha samme meninger og smak som deg selv, så da bør en for eget ve og vel velge etter egen smak og drite i hva andre mener. Jeg syns det finnes en haug med harry BMWer også, og der går de fleste E30/E34 inn i rekka, og mange E36. Har til og med en harry E34 stående i de svenske skoger selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe va veldig da. nei bilen e langt i fra harry. ;)

Kan det ikke være det samme om noen syns den er harry?

Du får aldri alle til å ha samme meninger og smak som deg selv, så da bør en for eget ve og vel velge etter egen smak og drite i hva andre mener. Jeg syns det finnes en haug med harry BMWer også, og der går de fleste E30/E34 inn i rekka, og mange E36. Har til og med en harry E34 stående i de svenske skoger selv.. ;)

hehe, fullstendig klar over det Gunnar. ;) Heldigvis har faktisk ikkje alle samme smak som meg, for då hadde det ikkje vært noe spenning i å faktisk kjøpe meg ein jenki som ikkje alle har. Eg har masse drømmebiler på lista mi og denne va en av de. ;) Ja harry bmw'r finnes det og masse av, uten at eg ska nevne i detaljer for eg gidder ikkje lage noe bråk... Har du bilde av den harry e34'n din? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser ut som om det er gode gamle skrudde schmidt modern line på bilen. ikke ofte man ser lenger.

Hmm, har fått hint om at det kan vre skrudde revolution eg da.... de har de typiske revolution rillene på baksida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kan vell umulig vere like god i svinger og slikt? Er ikke det en typisk rett fram bil?

Var ikke kjempefint sagt nei, var ikke meninga heller :P

Det var ikke den verste Am-Car'en du kunne kjøpt iallefall, få den ned på bakken først, så ser den nok litt tøffere ut med en gang :)

Nettopp det trudde eg og, men etter å ha kjørt den fra trondheim til karmøy på norske veier, må eg sei med hånda på hjertet at eg e positivt overrasket! :shock: Kjørte ned til Otta, svingte av mot Stryn fjellet og ned mot førde og deretter kysten him. INGEN kan påstå at det e flotte rette veier uten stigninger! Men bilen hang godt på veien, sjøl med original høyde, og kjørekomforten e herlig. Ang høyden, så tenker eg at den blir lavere allerede nå te helga ;)

Hehe, det er rett ! finst knapt ei rett strekke eller generelt flat veg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...